۱
شایعه در شهر  

مهدی طارمی به استقلال می‌پیوندد/ خیریتی در راه است؟

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۸
مهدی طارمی به استقلال می‌پیوندد/ خیریتی در راه است؟
به گزارش عصر تعادل، استقلال که ابتدای فصل مامه بابا تیام، گلزن برجسته سنگالی خود را به راحتی از دست داد، با جذب الحاجی گرو، مهاجم نیجریه‌ای تیم اوسترشوند که سامان قدوس هم سابقه بازی در آن را دارد، کوشید خلاء او را محو کند. این اتفاق  اما نیفتاد و گرو با نمایشی بسیار ضعیف تنها یک گل در جام حذفی و از روی نقطه پنالتی برای آبی‌ها به ثمر رساند تا مورد هجمه همه جانبه هواداران قرار بگیرد.
 
بحث جدایی گرو و جذب یک مهاجم شش دانگ خارجی از همان هفته‌های نخست حضور الحاجی در استقلال مطرح شد و با پایان نیم فصل، نیمی از آن که رفتن گرو باشد، انجام شد. نیم دیگر برنامه که بسیار هم حیاتی است، به خدمت گرفتن مهاجمی گلزن و فرصت طلب و البته با فیزیک مناسب و قدرت بدنی بالا برای  آبی‌هاست. استقلالی‌ها که گفته می‌شود سراغ ابراهیم توره 32 ساله هم رفته‌اند به نظر میان راه پیشمان شده‌اند و حالا نامی عجیب و غریب در فهرست احتمالی شفر مطرح شده است. او کسی نیست جز مهدی طارمی!
 
بازیکنی که با ماجرای معروف خیریت ضربه سختی به پرسپولیس زد و سرخپوشان با قرارداد جعلی وی و با شکایت باشگاه ریزه اسپور ترکیه از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم شدند. به نظر می‌رسید طارمی زمانی که پرسپولیس نمی‌تواند بازیکنی بگیرد در این تیم بماند اما او با رفتن به الغرافه و لیگ قطر، خاطره بسیار تلخی برای هواداران پرسپولیس به جا گذاشت. مهدی در الغرافه نمایش نسبتا خوبی داشت و جزو 10 مهاجم برتر نیم فصل لیگ ستارگان هم قرار گرفت تا پرسپولیسی‎‌ها به صرافت بازگشت وی بیفتند. این میان اما انگار بسیاری از هواداران پرسپولیس با بازگشت طارمی مخالفند. آن‌ها نمی‌توانند این مهاجم را ببخشند و همین موضوع عاملی برای منتفی شدن احتمالی بازگشت طارمی به جمع سرخ‌پوشان محسوب می‌شود.
 
از سوی دیگر اما استقلال که جای خالی یک مهاجم گلزن و فیزیکی به شدت در آن به چشم می‌خورد حالا دنبال مهاجم پیشین پرسپولیس است. هرچند این برخی این موضوع را گمانه زنی رسانه‌ها می‌دانند اما برخی منابع از تماس مستقیم نمایندگان استقلال با مدیر برنامه‌های طارمی صحبت به میان آورده‌اند. از سوی دیگر اما باشگاه الغرافه هم مانع بزرگی در راه آبی‎‌پوش شدن طارمی است و به نظر نمی‌آید آن‌ها به این راحتی مهاجم تارگت خود را از دست بدهند. گذشته از همه این‌ها طارمی بازیکنی است که ذاتاً یک پرسپولیسی تمام عیار است. او حتی زمانی که مهدی قائدی، همشهری‌اش در حال پیوستن به استقلال بود با او تماس گرفت و قائدی را از این کار برحذر داشت. حالا اما مدت‌ها گذشته و همه چیز فرق کرده است. به هرحال اگر چنین اتفاقی بیفتد استقلال نه تنها مشکل خط حمله خود را حل می‌کند بلکه جنجالی‌ترین خرید نیم‌فصل را به نام خود ثبت خواهد کرد. اتفاقی که می‌تواند فتحی، مدیرعامل جدید آبی‌ها را نزد هواداران استقلال به مدیری محبوب تبدیل کند. پس پروژه جذب طارمی برای مدیریت استقلال، برنامه‌ای کاملا جدی محسوب می‌شود.
 
دنیای توپ گرد، جایی است که چیزی به نام غیرممکن در آن وجود ندارد و اگر در نیم فصل مهدی طارمی با شماره 9 استقلال در خط حمله آبی‌ها بازی کرد نباید خیلی تعجب کنیم.

یاسر سماوات 
کد مطلب : ۱۴۴۹۷۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.