۰
قطر، کره شمالی را 6 تایی کرد

معزعلی به رکورد دایی و فریبا رسید

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۵۹
معزعلی به رکورد دایی و فریبا رسید
به گزارش عصر تعادل، در ادامه رقابت‌های فوتبال جام ملت‌های آسیا و از گروه E این رقابت‌ها تیم‌های قطر و کره شمالی ساعت 14:30امروز در ورزشگاه خیلفه بن زاید العین به مصاف هم رفتند.
 
این دیدار با نتیجه دور از ذهن 6 بر صفر به سود عنابی‌پوشان قطر به پایان رسید. آن‌ها در هر نیمه سه بار دروازه حریف خود را گشودند تا با این پیروزی و با توجه به برد 2 بر صفر مقابل لبنان به صدر جدول گروه خود بروند و بالاتر از عربستان قرار بگیرند. ضمن اینکه صعود قطر هم به دور بعد قطعی شد.
 
معز علی در این  دیدار به تنهایی چهار بار دروازه ری میون گوک را گشود تا با 5 گل در صدر جدول گلزنان جام ملت‌ها هم قرار بگیرد. البته او با این چهار گل، به رکورد علی دایی و بهتاش فریبا مهاجمان پیشین تیم ملی ایران هم رسید. فریبا در جام ملت‌های سال 1980 موفق شد چهار گل به تیم بنگلادش بزند. ایران آن بازی را 7 بر صفر به سود خود تمام کرد. دایی هم در جام ملت‌های آسیای سال 1996 در همین امارات به کره جنوبی چهار گل در یک بازی زد. دیداری که با پیروزی 6 بر 2 تیم ملی فوتبال ایران به پایان رسید.

بوعلام خوخی و عبدالکریم حسن هم زننده دو گل دیگر قطر در این دیدار یک طرفه بودند. تیم ملی فوتبال قطر در آخرین دیدار مرحله گروهی باید به مصاف عربستان سعودی برود. 

پایان پیام//
کد مطلب : ۱۴۵۲۹۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.