۰
تاتنهام از کورس قهرمانی جا ماند

شکست از یونایتند و مصدومیت کین در شب سیاه ومبلی

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۱
شکست از یونایتند و مصدومیت کین در شب سیاه ومبلی
به گزارش عصر تعادل، در ادامه هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال جزیره تیم‌های تاتنهام و من یونایتد ساعت 20 دیشب در ورزشگاه ومبلی به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با تک گل مارکوس راشفورد به سود مهمان به پایان رسید.
 
تاتنهام در این دیدار که حکم مرگ و زندگی برایش داشت نمایش جالب توجهی در نیمه نخست ارائه نکرد. مثلث هری کین، دله علی و سون هیونگ مین به خوبی با تاکتیک‌های دفاعی اوله‌گنار سولسشر از کار افتادند و در دقایق پایانی نیمه نخست مصدومیت موسی سیسوکو باعث شد مائوریسیو پوچتینو دست به تعویضی اجباری بزند و اریک لاملا را جانشین او کند. هنوز یک دقیقه از این تعویض نگذشته بود که تاتنهام در حمله توپ را با اشتباه کودکانه کایرون تریپیر از دست داد و پل پوگبا این توپ را از میانه میدان به مارکوس راشفورد پاس داد و او در حالی که یک مدافع را پیش روی خود داشت از زاویه ای تنگ شوتی زمینی به سمت دروازه تاتنهام شلیکی کرد که لوریس نتوانست واکنش به موقعی داشته باشد و توپ به قعر دروازه تاتنهام رفت و شاگردان سولسشر با همین تک گل برنده به رختکن رفتند.
 

هری کین در آخرین ثانیه‌های بازی به ارسال یورنته نمی‌رسد

در نیمه دوم تاتنهام یک بازی سراسر تهاجمی را در دستور کار خود قرار داد و در همان 5 دقیقه آغازین این نیمه دو موقعیت صد در صد نصیب  این تیم شد که داوید دخه آ کین و علی را ناکام گذاشت. منچستر در نیمه دوم مشخصا عقب نشسته بود و دل به ضد حملات خوش کرده بود که در دو نوبت هم تا آستانه رسیدن به گل دوم پیش رفت اما پوگبا و راشفورد این بار مقابل لوریس موفق نبودند.
 

سولسشر به پنجمین پیروزی متوالی خود با یونایتد رسید تا حالا همه را راضی کند.

در ادامه دخه‌آ در شبی فراموش نشدنی بارها مقابل حملات زهردار میزبان ایستادگی کرد. تاتنهام هرچه می‌زد دخه‌آ می‌گرفت و این دروازه‌بان اسپانیایی یک تنه مقابل تاتنهام ایستادگی کرد. حضور فرناندو یورنته در میدان هم کمکی به پوچتینو و شاگردانش نکرد. سرانجام در شبی که دخه آ 11 سیو عالی داشت و تاتنهام می‌توانست با نتیجه‌ای شگفت انگیز یونایتد را شکست دهد، میزبان تن به شکست تلخی داد و فاصله‌اش با صدر جدول به 9 امتیاز افزایش یافت.
 

شب تلخ کین، لاملا و هواداران تاتنهام در ومبلی که از کورس قهرمانی جاماندند.

این همه بدبیاری‌های تاتنهام نبود. پس از مصدومیت سیسوکو، هری کین هم در ثانیه‌های پایانی بازی دچار آسیب دیدگی شد تا کابوس سیاهِ پسران سفید لندن تکمیل شود.
 
بعد از پایان بازی پوچتینو اعلام کرد نیمه دوم بهترین نمایش تیمش از زمانی بوده که او به تاتنهام پیوسته و او با حس خوبی به خانه می‌رود.
 
پایان پیام//
کد مطلب : ۱۴۵۲۹۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.