۰
صادرات یک و نیم بشکه نفت در روز عاقلانه است

لاریجانی: دریافتی مدیران باید روی سایت قرار بگیرد

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۹
لاریجانی: دریافتی مدیران باید روی سایت قرار بگیرد
به گزارش عصر تعادل، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز چهارشنبه (3 بهمن 97) با حضور در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 98 کل کشور، طی سخنانی اظهار داشت: بنده کار شما را در زمینه سقف صادرات نفت تحسین می‌کنم، اینکه صادرات نفت یک و نیم میلیون بشکه در روز در سال 98 در نظر گرفته شد، کار عاقلانه‌ای بوده است.

وی افزود:‌ ممکن است برخی اطلاعاتی به شما داده‌اند یا برخی مسئولان صاحب تریبون مطالبی منتقل می‌کنند که دشمنان گاهی از آن سواستفاده می‌کنند، به نظرم خیلی با واقعیت انطباق ندارد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در همین زمینه گفت:‌ باید قبول کنیم آمریکایی‌ها در آنچه برای به صفر رساندن فروش نفت ما می‌خواستند موفق نشدند و شکست خوردند. به هر حال ما اکنون نفت‌مان را می‌فروشیم و با همسایگان‌مان ارتباط اقتصادی خوبی داریم.

لاریجانی افزود: زمانی هم که تحریم نبود گاهی قیمت نفت تلاطم پیدا می‌کرد و مضایقی به وجود می‌آمد و این به اشکالی برمی‌گشت که بودجه ما به نفت اتکا پیدا می‌کرده است.

وی افزود: در زمان‌های ما کل بودجه‌ای که از بودجه نفت پیدا می‌کردیم 7 میلیارد دلار بود و با همان سختی‌ها اداره می‌شد بنابراین همه این مسائل مربوط به تحریم‌ها نیست لذا من فکر می‌کنم ما به دست خودمان نباید شرایط را طور دیگری تصویر کنیم. بنابراین تصمیم شما اعضای کمیسیون تلفیق در این حوزه عاقلانه بوده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دریافتی مدیران باید روی سایت قرار گیرد، حقوق مدیران شرکت‌های دولتی هم باید در این سامانه درج شود هر چند این قانون وجود دارد و دولت اجرای آن را آغاز کرده است اما کامل نیست، اجرای این قانون آرامش ایجاد می‌کند لذا دولت را ملزم کنید در بودجه سا ل 98 این سامانه را کامل کند.
 
کد مطلب : ۱۴۵۳۳۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.