هاتاوی خبر داد

«خاطرات شاهزاده خانم 3» ساخته می‌شود

خبرگزاری مهر , 6 بهمن 1397 ساعت 17:28

آن هاتاوی از ساخته شدن قسمت سوم «خاطرات شاهزاده خانم» خبر داد و گفت فیلمنامه این فیلم نوشته شده است.


به گزارش عصر تعادل به نقل از سی‌ان‌ان، پرنسس جنوویا با قسمت سوم «خاطرات شاهزاده خانم» به پرده‌های سینماها بازمی‌گردد. آن هاتاوی با اعلام این خبر که فیلمنامه فیلم سوم از این مجموعه نوشته شده گفت این فیلم ادامه‌ای بر ۲ فیلم قبلی است.

احتمال این که جولی اندروز ۸۳ ساله در این قسمت نیز حضور داشته باشد، می‌رود. وی در ۲ قسمت پیش نقش ملکه کلاریس رنالدی مادربزرگ شخصیت آن هاتاوی را بازی کرده بود.

هاتاوی گفت: هم من و هم جولی می‌خواهیم در این فیلم بازی کنیم. دبرا مارتین‌چیس تهیه کننده فیلم هم می‌خواهد آن را بسازد. همه منتظر عملی شدن این فیلم هستیم.
«دفتر خاطرات شاهزاده خانم» محصول سال ۲۰۰۱ آمریکا به کارگردانی گری مارشال ساخته شد و فیلم دوم با عنوان «دفتر خاطرات شاهزاده خانم۲: تعهد سلطنتی» محصول ۲۰۰۴ آمریکا را نیز گری مارشال کارگردانی کرد. وی سال ۲۰۱۶ درگذشت.

هیتر ماتارازو، جان ریس-دیویس، هکتور الیزوندو، کریس پاین، کلوم بلو، ابیگیل برسلین و راون سایمون از بازیگران این فیلم‌ها بودند.

در فیلم اول مادر میا به او می‌گوید پدرش که فوت کرده صاحب تاج و تخت یک کشور اروپایی به نام جنوویا بوده و حالا او شاهزاده این کشور است و این باعث می‌شود در زندگی‌اش تغییراتی رخ دهد. میا تنها وارث تاج و تخت است و مادربزرگش قصد دارد به او آداب و رسوم اشرافی را بیاموزد تا تبدیل به یک شاهزاده شود اما او بسیار ناشی است.

در فیلم دوم شاهزاده میا که ۲۱ ساله شده، برای اینکه بتواند تاج و تخت را به ارث ببرد، باید خود را برای ازدواج با اشراف‌زاده‌ای انگلیسی آماده کند.

سال ۲۰۱۵ با توجه به این که فیلمنامه نویسی برای ساخت ادامه فیلم انتخاب نشده بود، احتمال ساخت قسمت سوم منتفی اعلام شده بود.


 


کد مطلب: 145347

آدرس مطلب: http://www.asretaadol.ir/report/145347/خاطرات-شاهزاده-خانم-3-ساخته-می-شود

عصر تعادل
  http://www.asretaadol.ir