۲

هابيت با 117 ميليون دلار آغاز کرد

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۵۶
هابيت با 117 ميليون دلار آغاز کرد

بايد به حاصل کار اين فيلم در برزيل (با 9/6 ميليون دلار)، مکزيک (4/6 ميليون دلار)، ژاپن (4/2 ميليون) و نيوزيلند (8/1 ميليون) هم اشاره کرد.
«5 ارتش» که نه فقط پايان «هابيت» ها بلکه خاتمه اي بر سه گانه بسيار پر فروش «ارباب حلقه ها» هم (که هابيت مقدمه اي بر آن است) به شمار مي آيد. اضافه بر آمريکاي شمالي از اواخر اين هفته در ايتاليا، اسپانيا و کره جنوبي هم اکران خواهد شد اما فروش آن در چين که از همين حالا هم مشخص است. به سطح بسيار بالايي خواهد رسيد، زودتر از 2 بهمن که شروع اکران آن در اين کشور بسيار پرنفوس شرقي آسيايي است، تحقق نخواهد يافت.


ادامه رونق فيلم پر تحرک و خيالي
«بازي هاي پر عطش» ماکينگ جاي ـ قسمت اول» نيز اين هفته در سطح جهان خوب فروخت تا همچنان به پولسازي خيره کننده اش ادامه بدهد. اين فيلم با 16 ميليون دلاري که اين هفته در کشور هايي بجز آمريکاي شمالي کسب کرد، مجموع فروش خود را به عدد 334 ميليون دلار رساند و در اين ارتباط بايد متذکر شد که اين فيلم پر تحرک و خيالي تا کنون در بريتانيا 42 ميليون، در آلمان 7/32 ميليون، در فرانسه 7/22 ميليون، در مکزيک 3/22 ميليون و در برزيل 3/22 ميليون دلار سود به بار آورده است و با احتساب فروش زيادش در امريکا و کانادا مجموعاٌ 610 ميليون دلار فروخته است.

 

کد مطلب : ۳۶۷۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.