۰

ورزشگاه آزادی در چند ماه آینده آماده بهره‌برداری خواهد بود

تاریخ انتشار
سه شنبه ۸ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۰
ورزشگاه آزادی در چند ماه آینده آماده بهره‌برداری خواهد بود
احمد قیومی فرماندار تهران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره آخرین وضعیت بهره برداری ورزشگاه آزادی گفت: شرکت اماکن ورزشی وزارت ورزش در مجموعه ورزشگاه آزادی کار می‌کند و آخرین خبری که ما شنیدیم این است تا چند ماه آینده قابلیت بهره برداری دارد و به چرخه اماکن ورزشی کشور برمی گردد.
وی ادامه داد: تاخیر در بهره برداری نیز به دلیل این بود که بتوانند سرویس بهتری به تماشاگران داشته باشند.
کد مطلب : ۱۵۹۲۳۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

اَمیرُالمُوْمِنینَ عَلِیُّ بْنُ اَبیطالب(علیه السلام):
لاَ تَتَّخِذَنَّ عَدُوَّ صَدیقِکَ صَدیقًا فَتَعْدی صَدیقَکَ.
با دشمنِ دوستت دوست مشو که [با این کار]با دوستت دشمنی میکنی.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}