۰

نشست مشورتی وزیر امور خارجه با سفرای ایران در آلمان، فرانسه و انگلیس درباره سوءاستفاده از سازوکار برجام برگزار شد

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۹ مهر ۱۴۰۴ ساعت ۲۲:۱۰
نشست مشورتی وزیر امور خارجه با سفرای ایران در آلمان، فرانسه و انگلیس درباره سوءاستفاده از سازوکار برجام برگزار شد
 نشست مشورتی وزیر امور خارجه با سفرای جمهوری اسلامی ایران در کشورهای آلمان، فرانسه و انگلیس که در پی اقدام این سه کشور در سوء استفاده از سازوکار حل اختلاف برجام برای بازگرداندن قطعنامه‌های لغوشده شورای امنیت سازمان ملل، جهت مشورت به تهران فرا خوانده شده‌اند، عصر امروز در محل وزارت امور خارجه برگزار شد.
در این جلسه، آخرین تحولات مرتبط با موضوع هسته‌ای و روابط دوجانبه با سه کشور اروپایی، «در پرتو اقدام ناموجه و غیرقانونی آنها در سوء استفاده از شورای امنیت سازمان ملل علیه ایران» و همچنین تدابیر مناسب جهت صیانت از منافع ملی کشورمان مورد بررسی قرار گرفت.
کد مطلب : ۱۷۲۰۱۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

اَمیرُالمُوْمِنینَ عَلِیُّ بْنُ اَبیطالب(علیه السلام):
لاَ تَتَّخِذَنَّ عَدُوَّ صَدیقِکَ صَدیقًا فَتَعْدی صَدیقَکَ.
با دشمنِ دوستت دوست مشو که [با این کار]با دوستت دشمنی میکنی.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}