۰

وزیران خارجه ایران و مصر درباره تحولات منطقه و پرونده هسته‌ای گفت‌وگو کردند

تاریخ انتشار
جمعه ۹ آبان ۱۴۰۴ ساعت ۱۹:۳۹
وزیران خارجه ایران و مصر درباره تحولات منطقه و پرونده هسته‌ای گفت‌وگو کردند
بدر عبدالعاطی وزیر امور خارجه مصر در تماس تلفنی با سیدعباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان در خصوص تحولات منطقه به‌ویژه وضعیت فلسطین و لبنان و ضرورت تحرک جدی جامعه جهانی و کشورهای منطقه برای وادارکردن رژیم صهیونیستی به توقف حملات نظامی در غزه و لبنان رایزنی و تبادل نظر کرد.
در این تماس تلفنی همچنین در مورد موضوع هسته‌ای ایران گفت‌وگو شد.
کد مطلب : ۱۷۳۲۰۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

اَمیرُالمُوْمِنینَ عَلِیُّ بْنُ اَبیطالب(علیه السلام):
لاَ تَتَّخِذَنَّ عَدُوَّ صَدیقِکَ صَدیقًا فَتَعْدی صَدیقَکَ.
با دشمنِ دوستت دوست مشو که [با این کار]با دوستت دشمنی میکنی.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}