بازگشت رئیس‌جمهور از راهپیمایی ۲۲ بهمن با مترو
نظرات (0)

بازگشت رئیس‌جمهور از راهپیمایی ۲۲ بهمن با مترو

امروز بعد از راهپیمایی ۲۲بهمن، از ایستگاه آزادی به همراه ‎رییس‌جمهور پزشکیان، چند ایستگاهی با مترو برگشتیم. در ایستگاه بعدی مردم هم همراه شدند.

-

لوگو پایگاه خبری تحلیلی عصر تعادل