بازگشت رئیسجمهور از راهپیمایی ۲۲ بهمن با مترو
امروز بعد از راهپیمایی ۲۲بهمن، از ایستگاه آزادی به همراه رییسجمهور پزشکیان، چند ایستگاهی با مترو برگشتیم. در ایستگاه بعدی مردم هم همراه شدند.
-
امروز بعد از راهپیمایی ۲۲بهمن، از ایستگاه آزادی به همراه رییسجمهور پزشکیان، چند ایستگاهی با مترو برگشتیم. در ایستگاه بعدی مردم هم همراه شدند.
-