مصاحبه اختصاصی «تعادل» با سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی

دولت یازدهم رویکرد مناسب در زمینه تحقق شعار سال نداشت/ هیچ‎گونه پیشرفت چشمگیری در حوزه فرهنگ و اقتصاد صورت نگرفته است

20 اسفند 1393 ساعت 10:18

لطف الله فروزنده گفت: علی‌رغم تأکیدات مقام معظم رهبری برمعقوله اقتصاد و فرهنگ هیچ‎گونه پیشرفت چشمگیری در این دو حوزه در سال ۹۳ رخ نداده است.


لطف‌الله فروزنده در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی «تعادل» درباره روند تحقق شعار سال جاری از سوی دستگاه‌های اجرایی و مسئولین اظهار کرد: متأسفانه علی‌رغم تأکیدات مقام معظم رهبری بر عملیاتی شدن شعار اقتصاد و فرهنگ با عزم و مدیریت جهادی دستگاه‌های متولی تحقق این مؤلفه در کشور نتوانسته‎اند عملکرد قابل قبولی از خود در این زمینه نشان دهند.

وی افزود: ما در سال ۹۳ نتوانستیم در دو مؤلفه اقتصاد و فرهنگ که همواره مدنظر مقام معظم رهبری بوده است رویکرد و برنامه‎های جامعی را ارائه دهیم و متأسفانه عملکرد قابل قبولی را در این راستا نداشتیم.

سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه دولت یازدهم در سال جاری برنامه مدونی را برای تحقق اولویت‎های فرهنگ و اقتصاد کشور در سال ۹۳ در نظر نگرفته بود تصریح کرد: انتظار بود با توجه به وجود نیروهای جوان، نخبه و کارآمد در کشورمان در حوزه‌های مختلف همچون فرهنگ و اقتصاد عملکرد بهتری در کشور در این زمینه صورت می‎گرفت.

فروزنده تأکید کرد: در سال ۹۳ علی‌رغم وعده‌‌ها و شعارهای انتخاباتی دولت یازدهم و شخص رییس‎جمهور برای ایجاد رونق در بخش تولید ما شاهد بودیم که در این زمینه دستاوردهای چشمگیری عاید کشور و بخش تولید نشده است.

وی با اشاره به اینکه دولت یازدهم در زمینه کاهش نرخ تورم عملکرد به نسبت قابل قبولی را در پرونده عمر کاری خود داشته است گفت: امیدواریم مسئولین و به‌خصوص قوه مجریه در سال آینده نسبت به تحقق مؤلفه‌های مدنظر مقام معظم رهبری در بخش‌های مختلف دقت نظر بیشتری به خرج دهند و برنامه‎های مدونی را برای بخش‌های مختلف کشور در نظر بگیرند.


کد مطلب: 31370

آدرس مطلب: http://www.asretaadol.ir/interview/31370/دولت-یازدهم-رویکرد-مناسب-زمینه-تحقق-شعار-سال-نداشت-هیچ-گونه-پیشرفت-چشمگیری-حوزه-فرهنگ-اقتصاد-صورت-نگرفته

عصر تعادل
  http://www.asretaadol.ir