قاتل سرپرست اداره ثبت احوال كهنوج دستگیر شد

30 بهمن 1395 ساعت 18:17

قاتل سرپرست اداره ثبت احوال شهرستان"كهنوج" پس از چهار روز توسط پلیس دستگیر شد.


به گزارش عصر تعادل، جانشين انتظامي استان از دستگيري قاتل سرپرست اداره ثبت احوال شهرستان"كهنوج" پس از چهار روز توسط پلیس خبر داد.
 
سرهنگ ناصر فرشيد گفت: در پي وقوع قتل هفته گذشته در شهرستان كهنوج، پيگيري موضوع در دستور کار ماموران پليس اين شهرستان قرار گرفت.

وی در رابطه با چگونگي وقوع اين قتل، افزود: قاتل به بهانه درخواست صدور شناسنامه غير قانوني، سرپرست اداره ثبت احوال كهنوج را تهديد به مرگ كرده و بعد از چند روز با مراجعت به منزل شخصي مقتول با شليك گلوله وي را به قتل رساند.

جانشين انتظامي استان افزود: ماموران انتظامي اين شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات گسترده پليسي و اشرافيت اطلاعاتي بر منطقه، دریافتند که قاتل در منزل يکي از بستگان خود واقع در يکي از روستاهاي توابع شهرستان "رودبار جنوب" مخفي شده و به صورت مخفيانه با اقوام نزديک خود در ارتباط است.

وي گفت: سرانجام ماموران پس از چهار روز تلاش بي وقفه و شبانه روزي، پس از اطمينان از حضور متهم در مخفيگاهش، با هماهنگي مفام قضايي در يک اقدام ضربتي و غافلگيرانه وي را دستگير و یک قبضه سلاح ممنوعه کشف كردند.

اين مقام انتظامي افزود:متهم در تحقيقات و بازجويي هاي فني پليس به بزه انتسابي خود اعتراف و انگيزه خود را از قتل اختلافات خانوادگی وطایفه ای عنوان کرد.

جانشين انتظامي استان در پايان با اشاره معرفي متهم به مقامات قضائي جهت سير مراحل قانوني ازشهروندان خواست: هرگونه اخبار و اطلاعات مبني بر اعمال مجرمانه افراد مخل نظم و امنيت در جامعه را بلافاصله از طريق مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 با پليس در ميان بگذارند.


کد مطلب: 113572

آدرس مطلب: http://www.asretaadol.ir/news/113572/قاتل-سرپرست-اداره-ثبت-احوال-كهنوج-دستگیر

عصر تعادل
  http://www.asretaadol.ir