دو معادله و سه مجهول در سمت راست استقلال

2 اسفند 1395 ساعت 18:44

با بازگشت غفوری و حضور برزای و حیدری آماده منصوریان گزینه های زیادی برای انتخاب بازیکنان خود در سمت راست زمین در اختیار دارد.


به گزارش عصرت عادل، بازگشت وریا غفوری به تمرینات استقلال در روزهای گذشته برای منصوریان و آبی ها بهترین اتفاق ممکن بوده است. غفوری که در این فصل با وجود مصدومیت های جسته و گریخته یکی از بازیکنان خوب و تاثیر گذار ترکیب آبی پوشان بوده، در دیدار با السد دچار مصدومیت جزئی شد تا نبرد با پرسپولیس و ذوب آهن را از دست بدهد.

غفوری اما بعد از دیدار با ذوب آهن در تمرینات استقلال حاضر شد و بدون مشکل در تمامی مراحل تمرین استقلال حضور داشت تا در آستانه بازی آسیایی استقلال برابر الاهلی منصوریان حساب ویژه ای روی این بازیکن باز کند.

با بازگشت غفوری و حضور حیدری آماده منصوریان احتمالا در دیدار با الاهلی بر خلاف دیدارهای ابتدای فصل، یکی از این دو بازیکن را در زمین می گذارد و بهنام برازی همچنان بال راست استقلال در زمین خواهد بود. با این وجود به نظر می رسد شانس غفوری برای حضور در زمین بیشتر از حیدری باشد و سرمربی استقلال در این دیدار کاپیتان دوم آبی ها را نیمکت نشین خواهد کرد تا سمت راست آبی ها با حضور برزای و غفوری برابر الاهلی به میدان برود.


کد مطلب: 113974

آدرس مطلب: http://www.asretaadol.ir/news/113974/دو-معادله-سه-مجهول-سمت-راست-استقلال

عصر تعادل
  http://www.asretaadol.ir