به همراه رشته محل‌های جدید؛

اصلاحات دفترچه انتخاب رشته ارشد منتشر شد

21 خرداد 1396 ساعت 17:58

رشته محل‌های جدید و اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۶ منتشر شد. داوطلبان می توانند از امروز ۲۱ خرداد نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.


به گزارش عصرتعادل،اصلاحیه دفترچه با توجه به صدور مجوز پذیرش رشته‌های جدید از سوی دفتر گسترش آموزش عالی وزارت علوم، بعد از انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته برای برخی از دانشگاهها  و موسسات آموزش عالی و همچنین با توجه به اعلام موارد اصلاحی از سوی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی در برخی موارد مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته، منتشر شده است.

این اصلاحات شامل کاهش و افزایش ظرفیت، تغییر نیمسال پذیرش، حذف و اضافه برخی از کدرشته محل ها است.

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته ۹۶ باید پس از ملاحظه این اطلاعیه و دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی، کدرشته محل‌های مورد علاقه خود را انتخاب و در مهلت مقرر (از ۲۱ تا ۲۵ خرداد ۹۶) به ترتیب اولویت نسبت به درج کدرشته محل‌های مربوط در فرم انتخاب رشته اینترنتی اقدام کنند.

فایل اصلاحات برخی شرایط و ضوابط رشته های داری شرایط خاص، اصلاحات و حذفیات برخی کدرشته محلها و همچنین کدرشته محلهای جدید علاوه بر کدرشته محلهای دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۶  در سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته است.


کد مطلب: 130016

آدرس مطلب: http://www.asretaadol.ir/news/130016/اصلاحات-دفترچه-انتخاب-رشته-ارشد-منتشر

عصر تعادل
  http://www.asretaadol.ir