رییس جمهور در حال جمع بندی نهایی برای انتخاب وزیر علوم است

17 مهر 1396 ساعت 11:50

سرپرست وزارت علوم با تاکید بر اینکه زمان انتخاب وزیر علوم خیلی دور نخواهد بود، گفت: در حال حاضر رییس جمهور مشغول جمع بندی نهایی برای معرفی فرد مورد نظر به عنوان وزیر علوم به مجلس شورای اسلامی است.


به گزارش عصر تعادل، دکتر ضیا هاشمی در حاشیه مراسم بیست و پنجمین  سالگرد تاسیس دانشگاه  علمی کاربردی که امروز در سالن اجلاس سران برگزار شد با اشاره به آخرین اخبار در خصوص معرفی وزیر علوم به مجلس شورای اسلامی گفت: نهاد ریاست جمهوری باید این موضوع را اعلام کند در حال حاضر رییس جمهور آخرین تعاملات خود را در مورد انتخاب وزیر انجام می‌دهد و در حال جمع بندی نهایی برای معرفی فرد مورد نظر به مجلس است.
وی در ادامه تصریح کرد: زمان معرفی وزیر علوم زمانی دوری نخواهد بود و هم اکنون در حال جمع بندی‌های نهایی در خصوص این بحث هستند.
وی همچنین ارتقای کیفیت را مهمترین هدف آموزش عالی عنوان کرد و گفت: خوشبختانه در حال حاضر از نظر کمیت مشکلی در آموزش عالی وجود ندارد و دو اصل ماموریت گرایی و ارتقاء کیفیت به عنوان راهبرد اساسی وزارت علوم مد نظر قرار گرفته است.
وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر دو اصل راهبردی فوق درباره  آموزش‌های مهارتی و همچنین دانشگاه علمی کاربردی و دانشگاه فنی و حرفه ای مد نظر قرار گرفته است. ضمن اینکه در دانشگاه‌های مختلف نیز این موضوع پیگیری می‌شود.


کد مطلب: 132642

آدرس مطلب: http://www.asretaadol.ir/news/132642/رییس-جمهور-حال-جمع-بندی-نهایی-انتخاب-وزیر-علوم

عصر تعادل
  http://www.asretaadol.ir