تجمع مقابل مجلس برای ملاقات با نمایندگان

18 مهر 1396 ساعت 17:24

نماینده مرد شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: حدود 300 نفر از مردم برای ملاقات با نمایندگان خود به مجلس مراجعه کرده بودند که با ممانعت کارکنان مجلس از ورود آنها به داخل ساختمان مواجه شدند.


به گزارش عصر تعادل، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: حدود 200 تا 300 نفر از مردم که از راه‌های دور برای ملاقات با نماینده شهرشان به مجلس مراجعه کرده بودند امروز با درب بسته و ممانعت با ورود آنها از سوی کارکنان مجلس مواجه شدند.


وی افزود: همیشه روال این بود که در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه از ساعت 12 تا 14 مردم می‌توانستند با نمایندگان خود در مجلس ملاقات داشته باشند که با تصمیمی که اخیرا اتخاذ شده و به اطلاع کسی نیز نرسیده در روزهای سه‌شنبه این کار انجام نشده است.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: وقتی که من از کارکنان محلس سوال کردم که براساس چه تصمیمی اجازه داده نمی‌شود مردم در روزهای سه‌شنبه با نمایندگانشان ملاقات کنند و  من پاسخ دادم که این تصمیم هیات رئیسه است و از این پس مردم در روزهای یکشنبه می‌توانند با نمایندگانشان دیدار داشته باشند.

حاجی‌دلیگانی خاطرنشان کرد: این چه تصمیم‌گیری است که به اطلاع عموم نرسیده و مردم از آن بی‌اطلاع هستند. اینگونه رفتارها با جمهوریت نظام مغایرت دارد و موجب دلخوری و نارضایتی مردم می‌شود.

وی در پایان گفت: من و تعداد دیگری از نمایندگان به خارج از ساختمان مجلس و در جمع مردم رفتیم و با تعدادی از مراجعه کنندگان که با ما کار داشتند ملاقات کرده و صحبت‌هایشان را شنیدیم.


کد مطلب: 132813

آدرس مطلب: http://www.asretaadol.ir/news/132813/تجمع-مقابل-مجلس-ملاقات-نمایندگان

عصر تعادل
  http://www.asretaadol.ir