توضیح پلیس اهواز در مورد راننده عصبانی

28 مهر 1396 ساعت 18:00

رئیس پلیس راهور اهواز گفت: یک راننده برای فرار از قانون خودروی خود را با بنزین به آتش کشاند.


به گزارش عصر تعادل، یک دستگاه خوردوی سواری ریو در تاریخ 26 مهرماه 96  ساعت 19 و35 دقیقه شب با ورود به محدوده طرح ترافیکی پارک شده و راننده خودرو را باسویچ وشیشه پایین رها کرده است.

 
وی افزود: ماموران راهور پس از استعلام خودرو متوجه می‌شوند سواری ریو بیش از 2 میلیون و 600 هزارتومان جریمه تخلف رانندگی و شاکی خصوصی و ورود به محدوه ترافیکی را دارد.
 
رئیس پلیس راهور اهواز با اشاره به اینکه خودرو ریو ورود به محدوده طرح ترافیکی(خیابان سلمان فارسی) راداشته است، بیان کرد: پس از مراجعه راننده از وی درخواست مدارک خودرو شده که با ممانعت راننده مواجه شده و با توجه به عدم احراز مالکیت و جریمه سنگین و شکایت شاکی، ماموران درخواست اعزام جرثقیل برای انتقال خودرو به پارکینگ را می‌کنند.
 
وی با اشاره به اینکه متاسفانه در این حین راننده بنزین را از خودرو بیرون آورده و با پاشیدن بنزین به سمت خودرو، اقدام به آتش زدن خودرو می‌کند، گفت: بلافاصله ماموران، خودروی راهور را عقب برده و پس از دور کردن راننده با استفاده از کپسول‌های اطفاء حریق متعلق به پلیس، اقدام به خاموش کردن خودرو کرده وخودرو را به پارکینگ انتقال می‌دهند.
 
سرهنگ پیریایی در پایان عنوان کرد: هدف راننده از این عمل را تشویش اذهان عمومی و فرار از قانون می‌توان عنوان کرد.


کد مطلب: 134011

آدرس مطلب: http://www.asretaadol.ir/news/134011/توضیح-پلیس-اهواز-مورد-راننده-عصبانی

عصر تعادل
  http://www.asretaadol.ir