اسماعیلی: تمام شدن دوران بزن دررویی را در عمل ثابت می‌کنیم

1 آذر 1396 ساعت 17:16

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء تاکید کرد که از سه هزار و 700 نقطه پدافند هوایی، ایران قتلگاه دشمنانش خواهد بود.


به گزارش عصر تعادل، امیر فرزاد اسماعیلی ظهر امروز (چهارشنبه) در همایش یادواره شهدای مدافع حرم در محل مصلی تهران اظهار کرد: از طرف نیروی هوا و فضا به شما قول شرف می‌دهم که آنچه مقام معظم رهبری فرمودند که دوران بزن و در رو تمام شده در عمل ثابت خواهد شد و نشان می‌دهیم این کشور صاحب دارد. از سه هزار و 700 نقطه پدافند هوایی این کشور قتلگاه دشمنان خواهد بود.
وی ادامه داد: کسانی که فکر می کنند می توانند به این کشور چشم داشته باشند، بدانند پا گذاشتن از طریق دریا، هوا و زمین به این کشور مساوی با مرگ قطعی آنها خواهد بود. پدافند هوایی خط مقدم دفاع از حیثیت، موجودیت و آبروی کل کشور است و ما در کنار ارتش، سپاه، بسیج و ناجا به ملت غیور عرض می کنیم که وظیفه حراست از دستاوردهای کشور را به خوبی انجام خواهیم داد.
اسماعیلی با اشاره به شهدای مدافع حرم یادآور شد: بسیاری از این شهدا زمان انقلاب یا کودک بودند یا نبوده‌اند و حتی امام را ندیده‌اند اما ثابت کرده‌اند که در جمهوری اسلامی هر لحظه هیهات من‌الذله وجود دارد. ریشه ما ریشه خون شهدای ما است و شهدا برای یک قشر خاص نیستند. شهدا ثابت کردند که کربلایی بودن محدود به زمان و مکان نیست.
فرمانده قرارگاه پدافند خاتم الانبیا در پایان گفت: متاسفانه زلزله‌ای در کشور به وقوع پیوست که از آن تاسف خوردیم وهموطنان در سوگ و ماتم نشستند اما این غم با شهد حضور مقام معظم رهبری در آنجا شیرین شد. ما این فرموده رهبری را که دوران بزن و در رو تمام شده را ثابت کردیم و می‌کنیم و این پیروزی اخیر مقاومت هم از شهد شهادت شهدا است.


کد مطلب: 136767

آدرس مطلب: http://www.asretaadol.ir/news/136767/اسماعیلی-تمام-شدن-دوران-بزن-دررویی-عمل-ثابت-می-کنیم

عصر تعادل
  http://www.asretaadol.ir