ترافیک تهران باعث برهم خوردن تمرکزمان شد!

آرن:  تیم ملی با سجاد و بدون او زمین تا آسمان تفاوت دارد

26 آبان 1397 ساعت 13:20

گارد راس کهنه‌کار تیم ملی بسکتبال کشورمان معتقد است غیبت سجاد مشایخی در پنجره پنجم تاثیر زیادی روی روند بازی تیم ایران می‌گذارد.


 آرن داودی پس از دیدار  تیم‌های بسکتبال نیروی زمینی و پالایش نفت آبادان که با برتری آبادانی‌ها توام شد، به بسکتبال کلاب گفت: متاسفانه چند بازیکن تیم ما این هفته دچار سرماخوردگی شدند. خود  من هم به همین دلیل سه روز تمرین نکردم و حتی دیروز هم نتوانستم با بچه‌ها در تمرینات حتی شوت بزنم!
 
گارد راس پالایش نفت آبادان ادامه داد: گذشته از این، ما در راه هتل به تالار بسکتبال آزادی با ترافیک سنگینی روبرو شدیم و تنها 2 دقیقه مانده به پایان بازی قبلی ( دیدار شیمیدر و ذوب آهن) خودمان را به سالن رساندیم! همین موضوع باعث شد در ابتدای بازی تمرکز لازم را نداشته باشیم. در ادامه اما جریان مسابقه را تغییر دادیم و خدا را شکر که برنده شدیم.
 
گارد تیم ملی بسکتبال ایران درباره پنجره پنجم انتخابی جام جهانی هم توضیح داد: امیدوارم تیم ملی هرچه سریعتر جمع شود و تمرینات‌مان را آغاز کنیم  تا به وضع آرمانی برسیم و بتوانیم برابر تیم‌های قدرتمند استرالیا و فیلیپین نمایش خوب و قابل قبولی ارائه دهیم.
 
داودی در پاسخ به این پرسش که با وجود غیبت سجاد مشایخی، فشار روی شما در پنجره پنجم زیاد نمی‌شود؟ توضیح داد: من تازه متوجه مصدومیت سجاد شدم و از جزئیات آسیب‌دیدگی او خبر ندارم.
 
او پس از آنکه متوجه میزان مصدومیت مشایخی و غیبت قطعی این بازیکن در پنجره پنجم شد، گفت: امیدوارم آسیب‌دیدگی سجاد اینطور که شما می‌گویید نباشد. تیم ملی با سجاد و بدون او زمین تا آسمان تفاوت می‌کند. ما زمان داریم و امیدوارم او هفته آینده با ما تمرین کند و برای مسابقات مهم پیش رو آماده شود.  
 
انتهای پیام///
 


کد مطلب: 144180

آدرس مطلب: http://www.asretaadol.ir/news/144180/آرن-تیم-ملی-سجاد-بدون-او-زمین-آسمان-تفاوت

عصر تعادل
  http://www.asretaadol.ir