تفاوت کوییک با کوییک R؛ راز اختلاف ۱۰ میلیونی

11 آذر 1401 ساعت 22:42

دورنگ شدن کوییک R باعث شده سایپا آن را ۱۰ میلیون بیشتر از مدل‌های معمولی بفروشد وگرنه از نظر فنی تفاوتی بین آن‌ها وجود ندارد


 فروش فوق‌العاده سایپا در آذر امسال با عرضه دو محصول انجام می‌شود. متقاضیان کوییک معمولی و کوییک R از روز شنبه ۱۲ آذر با مراجعه به نشانی saipa.iranecar.com می‌توانند برای خرید اقدام کنند و موعد تحویل ۹۰ روز آینده اعلام شده است. دو مدلی که از نظر مشخصات فنی و آپشن‌ها تفاوتی باهم ندارند و دورنگ شدن کوییک R تنها فرق آن با کوییک معمولی است و باعث اختلاف ۱۰ میلیونی در کارخانه و بازار شده.

 
تفاوت کوییک با کوییک R؛ اختلاف ۱۰ میلیونی در کارخانه و بازار
قیمت کوییک در کارخانه تقریبا ۱۶۹ میلیون تومان است و سایپا، کوییک R را حدود ۱۰ میلیون تومان بیشتر می‌فروشد. در مرحله جدید فروش اینترنتی محصولات سایپا، قیمت کوییک معمولی ۱۶۸ میلیون و ۲۴۲ هزار تومان اعلام شده و خریداران کوییک R باید برای این محصول ۱۷۸ میلیون و ۱۸۸ هزار تومان بپردازند. اختلاف ۱۰ میلیونی قیمت کارخانه کوییک معمولی و کوییک R در بازار آزاد حفظ شده است. فروشنده‌های کوییک معمولی در آخرین روز کاری هفته یعنی پنجشنبه ۱۰ آذر رقم ۲۲۷ میلیون تومان را به خریداران پیشنهاد می‌دادند و قیمت کوییک R به ۲۳۷ میلیون تومان رسیده است. بد نیست بدانید قیمت کوییک معمولی و کوییک R از اول پاییز و همزمان با افزایش قیمت‌ها در بازار خودرو به ترتیب ۲۷ و ۳۰ میلیون تومان جهش داشته که معادل رشد ۱۳ و ۱۴ درصدی قیمت آن‌ها در بازه تقریبا دوماهه است.       


کد مطلب: 153332

آدرس مطلب: http://www.asretaadol.ir/news/153332/تفاوت-کوییک-r-راز-اختلاف-۱۰-میلیونی

عصر تعادل
  http://www.asretaadol.ir