۰

تفاوت کوییک با کوییک R؛ راز اختلاف ۱۰ میلیونی

تاریخ انتشار
جمعه ۱۱ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۴۲
تفاوت کوییک با کوییک R؛ راز اختلاف ۱۰ میلیونی
 فروش فوق‌العاده سایپا در آذر امسال با عرضه دو محصول انجام می‌شود. متقاضیان کوییک معمولی و کوییک R از روز شنبه ۱۲ آذر با مراجعه به نشانی saipa.iranecar.com می‌توانند برای خرید اقدام کنند و موعد تحویل ۹۰ روز آینده اعلام شده است. دو مدلی که از نظر مشخصات فنی و آپشن‌ها تفاوتی باهم ندارند و دورنگ شدن کوییک R تنها فرق آن با کوییک معمولی است و باعث اختلاف ۱۰ میلیونی در کارخانه و بازار شده.
 
تفاوت کوییک با کوییک R؛ اختلاف ۱۰ میلیونی در کارخانه و بازار
قیمت کوییک در کارخانه تقریبا ۱۶۹ میلیون تومان است و سایپا، کوییک R را حدود ۱۰ میلیون تومان بیشتر می‌فروشد. در مرحله جدید فروش اینترنتی محصولات سایپا، قیمت کوییک معمولی ۱۶۸ میلیون و ۲۴۲ هزار تومان اعلام شده و خریداران کوییک R باید برای این محصول ۱۷۸ میلیون و ۱۸۸ هزار تومان بپردازند. اختلاف ۱۰ میلیونی قیمت کارخانه کوییک معمولی و کوییک R در بازار آزاد حفظ شده است. فروشنده‌های کوییک معمولی در آخرین روز کاری هفته یعنی پنجشنبه ۱۰ آذر رقم ۲۲۷ میلیون تومان را به خریداران پیشنهاد می‌دادند و قیمت کوییک R به ۲۳۷ میلیون تومان رسیده است. بد نیست بدانید قیمت کوییک معمولی و کوییک R از اول پاییز و همزمان با افزایش قیمت‌ها در بازار خودرو به ترتیب ۲۷ و ۳۰ میلیون تومان جهش داشته که معادل رشد ۱۳ و ۱۴ درصدی قیمت آن‌ها در بازه تقریبا دوماهه است.       
کد مطلب : ۱۵۳۳۳۲
برچسب ها :
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}