محمود عباس مطرح کرد؛

تقسیم زمانی و مکانی مسجد الاقصی توسط اسرائیل

ایرنا , 1 مهر 1394 ساعت 13:08

«محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در دیدار با «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهوری سوریه، موضوع اقدامات شهرک نشینان صهیونیست را در ترور فلسطینیان بویژه زنان و کودکان و همچنین طرح تقسیم بندی زمانی و مکانی مسجدالاقصی را مطرح کرد.


دفتر مطبوعاتی کاخ کرملین چهارشنبه (امروز) اعلام کرد: محمود عباس در مذاکرات خود با پوتین بر لزوم توقف موج اقدامات جدید رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان تاکید کرد.
وی گفت: شهرک نشینان همزمان با ادامه شهرک سازی در اراضی فلسطینیان، روزانه علیه فلسطینیان اقدامات تروریستی انجام می دهند و جوانان را ترور می کنند.
محمود عباس افزود: تنش در فلسطین اشغالی بویژه مسجد الاقصی، نگران کننده است و به مرز هشدار رسیده که باید اقدامات لازم برای توقف آن انجام گیرد.
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین گفت: اسرائیل درصدد است طرح خطرناک تقسیم مکانی و زمانی مسجد الاقصی را اجرا کند، که می تواند پیامدهای بسیار مخربی داشته باشد.
وی با اعلام برنامه سفر آتی خود به نیویورک ادامه داد: در باره اقدامات تشکیلات خودگردان فلسطین در سازمان ملل با هدف توقف اقدامات اسرائیل، در صدد مشورت با طرف های خود در روسیه هستیم و در این مذاکرات نگرانی خود را از اوضاع سوریه اعلام کرده بر این باوریم که زمان حل و فصل سیاسی مسائل این کشور فرا رسیده است.
محمود عباس برای شرکت در مراسم گشایش بزرگترین مسجد اروپا که قرار است در مسکو افتتاح شود و همچنین رایزنی با مقامات روسیه در این کشور به سر می برد.


کد مطلب: 58942

آدرس مطلب: http://www.asretaadol.ir/news/58942/تقسیم-زمانی-مکانی-مسجد-الاقصی-توسط-اسرائیل

عصر تعادل
  http://www.asretaadol.ir