۰

آمریکا یکی از دستیاران «پوتین» را تحریم کرد

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۱
به گزارش عصر تعادل ،دولت آمریکا روز دوشنبه نام «الکساندر باسترایکین» یکی از دستیاران نزدیک «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه را به همراه اسامی چهار مقام دیگر این کشور با ادعای نقض حقوق بشر در فهرست سیاه تحریمهای خود قرار داد.

این تحریمها که از سوی وزارت خزانه داری آمریکا وضع شده است، ارتباطی با اتهامات وارده از سوی واشنگتن به مسکو مبنی بر حملات سایبری روسیه علیه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ندارد.

گفتنی است که این تصمیم وزارت خزانه داری آمریکا در ادامه مجموعه اقداماتی صورت می گیرد که دولت اوباما طی هفته های اخیر با ادعای نفوذ سایبری روسیه در کمپین انتخاباتی آمریکا و آزار و ایذاء دیپلماتهای این کشور توسط مسکو، علیه روسیه اِعمال کرده است.

لازم به ذکر است که باسترایکین ریاست کمیته تحقیق روسیه را نیز برعهده دارد. اسامی سایر اتباع روسیه که مشمول تحریمهای آمریکا قرار گرفتند،‌ عبارتند از: «گنادی پلاسکین» و «استانیسلاو گوردییِفسکای» یک کارآگاه دولتی، «آندرئی لوگوووی» قانونگذار روسی، و «دیمیتری کوفتون».
کد مطلب : ۱۰۶۰۰۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.