۰
نخستین جام سولاری با قوهای سپید

رئال عین آب خوردن قهرمان جهان شد

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۰
رئال عین آب خوردن قهرمان جهان شد
به گزارش عصر تعادل، دیدار فینال جام باشگاه‌های هان ساعت 20 دیشب در ورشگاه هزاع بن زائد امارات آغاز شد. العین که حریف استقلال در مرحله گروه لیگ قهرمانان اروپا هم هست در مرحله نیمه نهایی موفق شده بود ریورپلاته آرژانتین، قهرمان آمریکای جنوبی را پس از تساوی 2 بر 2 در ضربات پنالتی شکست دهد.
 

شادی توهین آمیز راموس پس از گل سوم رئال

رئال مادرید هم در دیدار برابر کاشیما آنتلرز، قهرمان آسیا به پیروزی سه بر یک رسید تا به فینال راه پیدا کند. در دیدار پایانی لوکا مودریچ دقیقه 13 با ضربه‌ای تماشایی سنگر خالد عیسی را فروریخت تا نیمه نخست با همین تک گل به پایان برسد. دقیقه 60 مارکوس یورنته اختلاف را دو برابر کرد و دقیقه 79 هم سرخیو راموس، کاپیتان رئال در پی ارسال ضربه کرنر با ضربه سر سنگربان اماراتی را مغلوب کرد.

 
شیوتانی ژاپنی اینطور سنگر کورتوا را فروریخت تا رئال در فینال هم کلین شیت نکند

دقیقه 86 خطای مارسلو روی کایوی برزیلی باعث شد تیم میزبان به یک ضربه کاشته برسد. ارسال کایو رو خط شش قدم قهرمان اروپا را تسوکاتسو شیوتانی، بازیکن ژاپنی العین بالاتر از پرواز تیبو کورتوا به گلی زیبا بدل کرد تا اختلاف کم شود اما رئال در دقیقه 91 هم با گل به خودی نادر، بازیکن جانشین العین به گل چهارم رسید تا مقتدرانه از عنوان قهرمانی خود دفاع کند. این نخستین جامی است که سانتیاگو سولاری از زمان حضورش به عنوان مربی موقت با رئال موفق به کسب آن شده است. 
 
در دیدار رده‌بندی هم تیم کاشیما آنتلرز ژاپن مقابل ریورپلاته تن به شکست سنگین چهار بر صفر داد تا نماینده آمریکای جنوبی به مقام سوم برسد.
کد مطلب : ۱۴۵۰۹۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.