۰

موحدی کرمانی: برای انتخابات باید نزدیکترین گزینه به رهبر انقلاب را انتخاب کنیم

تاریخ انتشار
شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۷
به گزارش عصر تعادل، دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت: ما باید بگردیم و نزدیکترین گزینه به رهبری را از نظر ثبات، روحیات، بینش، شجاعت، بی‌اعتنایی به دنیا و ساده زیستی و عدل پیدا کنیم.

آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی طی سخنانی در نخستین نشست شورای استانی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به نقش شورای نگهبان در انتخابات آتی گفت: هر کس تایید صلاحیت شود وارد فضای رقابتی می‌شود که در آن انتخاب میان صالح و اصلح خواهد بود و ما نیز باید بگردیم و اصلح را پیدا کنیم و به او رای دهیم.این یک وظیفه است و گام برداشتن در این مسیر عبادت محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: شورای محترم نگهبان حداقل صلاحیت را لحاظ می‌کند اما ما باید دنبال حداکثر صلاحیت باشیم. ما باید بگردیم و نزدیکترین گزینه به رهبری را از نظر ثبات، روحیات، بینش، شجاعت، بی اعتنایی به دنیا و ساده زیستی و عدل پیدا کنیم.

موحدی کرمانی افزود: ممکن است افرادی، آدم‌های خوبی باشنداما مقبولیت نداشته باشند و رای نیاورند، پس باید همه شرایط را برای رسیدن به گزینه اصلح در نظر گرفت.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در پایان تاکید کرد: نمی‌خواهیم‌ کسی رییس جمهور شود که نسبت به پول‌های غارت شده بیت‌المال بی‌تفاوت باشد بلکه می‌خواهیم کسی انتخاب شود که پول‌ها را به بیت المال برگرداند و جلوی سوءاستفاده‌ها و رانت خواری‌ها را بگیرد.
کد مطلب : ۱۰۶۷۵۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.