۰

آنتونیو کونته از رفتارش کنار زمین خجالت می کشد

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۱۰
به گزارش عصر تعادل، چلسی صدرنشین لیگ برتر امروز باید در لیگ برتر به مصاف برنلی برود. آنتونیو کونته در نشست خبری پیش از مسابقه درباره موضوعات زیادی صحبت کرد. این مربی ایتالیایی عادت دارد موقع گل زدن چلسی به شدت خوشحالی کند و حتی با هواداران به خوشحالی می‌پردازد که این کار با انتقاد بعضی مربیان از جمله ژوزه مورینیو روبرو شده است.

آنتونیو کونته درباره خوشحالی افراطی او بعد از گل زدن های تیمش گفت: خودم هم دوست ندارم این‌جور خوشحالی‌های خودم را ببینم. این مدل خوشحالی را دوست ندارم و حتی از رفتارم خجالت می‌کشم ولی مشکل اینجاست که نمی‌توانم جلوی خودم را بگیرم. نه اینکه مشکل داشته باشم بلکه لذت زیادی از گل زدن تیمم می‌برم که دوست دارم آن موقع با نزدیک‌ترین کسانی که در کنارم هستند، این خوشحالی را تقسیم کنم.  فقط شور و شوق زیادی دارم و این ربطی ندارد که در انگلیس فقط این کا را می‌کنم. اگر بازی‌های یورو ۲۰۱۶ را نیز دیده باشید، همین‌گونه بودم. اگر یوونتوس را نیز به یاد بیاورید نیز همین رفتار را داشتم و همیشه دوست داشتم موقع گل‌زنی و بردن تیمم خیلی خوشحالی کنم.

کونته ادامه داد: حتی وقتی بازیکن هم بودم یادم می‌آید که کم گل می‌زدم ولی وقتی گل می‌زدیم، یک تا دو دقیقه خوشحالی می‌کردم و کسی جلودارم نبود. دختر و همسرم اغلب در همه بازی‌ها در ورزشگاه هستند و بازی تیم را از نزدیک می‌بینند. خیلی مهم است که دخترم ببیند من چقدر از بردن تیم خوشحال می‌شوم و فوتبال چقدر برایم مهم است. در واقع می‌خواهم پیامی به او بدهم.

سرمربی چلسی درباره وضعیت سسک فابرگاس که در بیشتر بازی‌ها نیمکت‌نشین است نیز صحبت کرد و گفت: او بازی بزرگ و باهوشی است و خیلی خوشحال هستیم او را در ترکیب داریم. انتقادهایی که از او می‌شود را قبول ندارم. به نظرم فابرگاس نیاز ندارد سریع باشد. او به خودی بازیکن بزرگ و خوبی است و من احترام زیادی برای او قائل هستم.

سرمربی چلسی درباره وضعیت فرانک لمپارد که از فوتبال خدحافظی کرد نیز گفت: من و خیلی از هواداران تیم خیلی منتظر هستیم تا او به دنیای مربیگری برسد. او می‌تواند مربی خیلی خوبی شود چراکه هم از هوش بالایی برخوردار است و هم بازیکنی بسیار منظمی به شمار می‌رود. چنین کسی بدون شک در مربیگری موفق می‌شود.
کد مطلب : ۱۱۲۲۸۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.