۰

معرفی نسخه اسپورت میتسوبیشی Outlander

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۶
به گزارش عصر تعادل، از زمانی که کمپانی میتسوبیشی حمایت مجموعه خودرو سازی نیسان را پشت سر خود می بیند، با خیالی آسوده تر مشغول به تلاش برای پیشرفت در برنامه توسعه مجموعه کراس اور ها و SUV های خود است . اگرچه این مجموعه خودرو ساز خود را برای رقابت اصلی در نمایشگاه ژنو آماده می کند، اما به نظر می رسد یک سورپرایز هم برای اتوگالری شیکاگو 2017 کنار گذاشته  باشد که به نظر میرسد این سورپرایز، OUTLANDER Limited Edition  باشد.
 
 
معرفی نسخه اختصاصی اسپورت میتسوبیشی Outlander در نمایشگاه خودروی شیکاگو

چیزی که باعث می شود صاحبان مدل ES  از نداشتن نسخه Limited Editiom غمگین شوند، وجود چرخ های 18 اینچی ، شیشه های دودی برای درب ها،  مه شکن های جدید، چراغ های جلوی مجهز به سیستم HID ،درب باک بنزین از جنس آلیاژ مخصوص، دوربین دید عقب و یک لوگوی جداب تر به نسبت مدل قبلی است.
 
Don Swearingen ، معاون مدیر اجرایی و مدیر بخش عملیاتی Mitsubishi Motors اعتقاد دارد که OUTLANDER Sport  به عنوان پرچم دار فروش این مجموعه ، امکانات بی همتایی را به نسبت قیمت تمام شده اش به مشتریان ارائه می کند. او همچنین افزود: ما در حال حاضر به نقطه ای رسیدیم که میخواهیم با ثابت نگه داشتن قیمت ها، در کنار اضافه کردن تجهیزات اضافه تر و تکنولوژی های جدید تر به مدل های Limited Edition ، تا حد امکان بخش CUV کمپانی را توسعه دهیم.
 
 معرفی نسخه اختصاصی اسپورت میتسوبیشی Outlander در نمایشگاه خودروی شیکاگو

این مدل جدید در هفت رنگ متفاوت عرضه خواهد شد و دارای طراحی داخلی جدید با پارچه مشکی و دوخت های قرمز بر روی فرمان، دنده و ترمز دستی خواهد بود. از نکات جالب توجه دیگر در طراحی آن می توان به پدال های آلومینیومی ، گرمکن برای سرنشینان جلو و سیستم پخشی که با Apple CarPlay و Android Auto-Friendly هماهنگ می شود، اشاره کرد. این مدل جدید از کمپانی میتسوبیشی، همین ماه با نام Mitsubushi OUTLANDER Sport Limited Edition و با حداقل قیمت 21.995 دلار عرضه خواهد شد.
کد مطلب : ۱۱۲۵۰۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.