۰

ظرفیت‌های بکر برای سرمایه‌گذاران اردبیلی در«ولگاگراد»

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۶
به گزارش عصرتعادل، «بهروز پورسلیمان»، نائب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل با قدردانی از حضور مشاور عالی شهرداری ولگاگراد و نماینده اتاق بازرگانی این شهر در اردبیل گفت: به‌دنبال سفر هیئت عالی رتبه استان اردبیل به مسکو و شهر ولگاگراد امروز هیئت عالی رتبه‌ای از این شهر مهم روسیه به اردبیل سفر کردند تا از نزدیک با توانمندی و ظرفیت این شهر آشنا شوند.
وی با اشاره به مختصات شهر ولگاگراد در حد فاصل مسکو و آستاراخان خاطرنشان کرد: این شهر یک میلیون نفر جمعیت دارد و دو برابر آستاراخان است به طوری‌که طول این شهر 70 کیلومتر است.
نائب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل بزرگترین مزیت این منطقه را دامپروری و کشاورزی اعلام کرد و افزود: این شهر قطب صنایع نظامی است و به‌علت استقرار 70 هزار نفر نظامی از یک فضای امن و آرامی برخوردار است.
پورسلیمان گفت: بزرگترین لوله‌های نفت و گاز در این شهر و گاز در این شهر واقع شده و این شهر بزرگترین تولیدکننده سرم دامی است.
وی با بیان این‌که در سال‌های اخیر چندین شرکت ایرانی در سرزمین وسیع ولگاگراد نسبت به راه‌اندازی صنایع مختلف کشاورزی و تبدیلی اقدام کرده‌اند، تصریح کرد: ما نیز می‌توانیم به راحتی در سرزمین امن و بکر ولگاگراد سرمایه‌گذاری‌های کلانی را انجام دهیم.
نائب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل از عقد تفاهم‌نامه خواهرخواندگی اردبیل با ولگاگراد و امضای این تفاهم‌نامه در ماه‌های آینده با سفر مسئولان استان اردبیل به این شهر خبر داد و گفت: آمادگی برای برگزاری نمایشگاه روز اردبیل با هدف عرضه محصولات تولیدی استان و اعزام و پذیرش هیئت‌های تجاری و بازرگانی از برنامه‌های پیش رو برای توسعه روابط با ولگاگراد است.
پورسلیمان هم‌چنین به همکاری مشترک بانک ایرانی با طرف روسی اشاره کرد و گفت: با توجه به فعالیت بانک ملی در مسکو هیچ‌گونه مشکلی در انتقال ارز برای تجار و بازرگانان استان اردبیل وجود ندارد.
وی یادآور شد: به راحتی تجار، بازرگانان و سرمایه‌گذاران ایرانی می‌توانند در کشور روسیه به‌ویژه ولگاگراد سرمایه‌گذاری کرده و به توسعه اقتصادی و تولید بیشتر همت کنند.
انتهای پیام
کد مطلب : ۱۱۳۹۳۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.