۰

سریع‌ترین نمایشگر مخصوص بازی در جهان

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۴۴
به گزارش عصر تعادل، شرکت ایسوس نمایشگر جدید Swift PG258Q را با برند Republic of Gamers به‌طور رسمی معرفی کرد که برای بازی‌های eSports و اکشن طراحی شده‌ است.
 
سریع‌ترین نمایشگر مخصوص بازی در جهان 

 این نمایشگر از یک پنل ۲۴,۵ اینچی با تفکیک‌پذیری فول‌اچ‌دی و نرخ بازسازی تصویر شگفت‌انگیز 240 هرتز بهره می‌برد. این میزان از نرخ بازسازی تصویر، بالاترین رقم در میان نمایشگرهای موجود در بازار بوده و تحولی بزرگ در این زمینه محسوب می‌شود. اما فناوری G-Sync انویدیا هم به میدان آمده تا این نمایشگر را هر چه بیشتر بی‌رقیب سازد.

این فناوری باعث اجرای روان‌تر حرکت سریع‌ تصاویر و در نهایت تجربه‌ای عالی از صحنه‌های سریع و جذاب در بازی می‌شود. زمان پاسخگویی یک میلی‌ثانیه و فناوری NVIDIA Ultra Low Motion Blur باعث پاسخگویی بسیار سریع مانیتور و عدم وجود شبح تصویر می‌شوند که به حرکت روان‌تر و عکس‌العمل سریعتر در بازی‌ها می‌انجامد. پنل نمایشگر PG258Q دارای نرخ بازسازی تصویر 240 هرتز (بدون اورکلاک و هرگونه دستکاری) است که به واسطه درگاه Display Port نمایشگر حاصل شده و این مقدار، دو برابر پنل‌های مرسوم و نسبتاً سریع 120 هرتزی است.
 
 سریع‌ترین نمایشگر مخصوص بازی در جهان

در نتیجه، تصاویر با نرمی هرچه تمام‌تر و بدون لگ و تارشدگی نمایش داده می‌شوند. این ویژگی باعث برتری گیمرها در بازی‌های شوتر اول شخص، ریسینگ، استراتژیک و ورزشی خواهد شد. این نمایشگر طراحی خشن و در عین حال زیبایی دارد. شدت روشنایی لوگو  ROG زیر پایه مانیتور به راحتی قابل تغییر است و طراحی  Frameless پنل باعث شده تا این مانیتور برای چینش‌های چندگانه هم مناسب باشد.

علاوه بر فناوری GamePlus ایسوس، بکارگیری فناوری GameVisual می‌تواند امکان تنظیم ۶ جلوه مختلف را برای بازی‌ها و موقعیت‌های گوناگون ارائه کند. همچنین این نمایشگر با کیت  3D Vision 2 انویدیا  هم کاملا سازگار است. با استفاده از این کیت می‌توان به دنیای سه‌بعدی بازی‌ها و فیلم‌ها وارد شد. تنها چیزی که لازم دارید یک کارت گرافیک انویدیا و عینک‌های سه بعدی است.  البته فناوری  3D LightBoost انویدیا هم جلوه‌های سه‌بعدی شفاف‌تر، غنی‌تر و مهیج‌تر را بدون افزایش مصرف انرژی، فراهم می‌آورد.
کد مطلب : ۱۱۸۵۲۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.