۰

پیش بازی یووه - بارسا؛ برخورد با دیوار آهنین

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۸
به گزارش عصر تعادل، یوونتوس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بارسلونا می رود.
 
 دیدار تیم های یوونتوس و بارسلونا در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، ساعت ۲۳،۱۵ سه شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۶ در ورزشگاه یوونتوس شهر تورین به قضاوت ژیمون مارسینیاک لهستانی برگزار خواهد شد. دیدار این دو تیم یادآور فینال همین مسابقات در فصل ۱۵-۲۰۱۴ است که با پیروزی ۳-۱ آبی و اناری ها به پایان رسید. یوونتوس پس از صدرنشینی در گروه خود، توانست تیم پورتو را در مرحله یک هشتم نهایی از پیش رو برداشته و اکنون طی یک قرعه دشوار به مصاف بارسلونا خواهد رفت.
 
پیش بازی یووه - بارسا؛ برخورد MSN با دیوار آهنین
 
بیانکونری در مرحله گروهی با یکی دیگر از تیم های اسپانیایی یعنی سویا رو به رو شد که حاصل آن دو بازی، یک برد و یک مساوی برای یوونتوس بود. بارسلونا نیز در مرحله گروهی به عنوان صدرنشین صعود کرد و سپس به طرز معجزه واری از سد پاریسن ژرمن گذشت. شاگردان لوئیز انریکه که در پاریس با نتیجه ۴-۰ شکست خورده بودند، در نیوکمپ غوغا به پا کرده و با پیروزی عجیب ۶-۱ به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند. یوونتوس در سری آ صدرنشین بوده و شانس بسیار زیادی را برای تکرار قهرمانی دارد اما بارسلونا فعلاً در جدول لالیگا، پایین تر از رئال مادرید ایستاده است. یوونتوس در مسابقه اخیر توانست با نتیجه ۲-۰ از سد کیه وو عبور کند در حالی که بارسلونا با همین نتیجه مغلوب مالاگا شد.
 
تقابل آرژانتینی های ملی پوش دو تیم یعنی لیونل مسی و خاویر ماسکرانو از بارسلونا با گونسالو هیگوایین و پائولو دیبالا جالب توجه است. همچنین تقابل لوئیز سوارز با جورجو کیِلینی نیز یادآور آن اتفاقات عجیب در جام جهانی گذشته خواهد بود.
 
پیش بازی یووه - بارسا؛ برخورد MSN با دیوار آهنین
 
نکات آماری بازی:
 
بارسلونا تاکنون نتوانسته در خانه یوونتوس به پیروزی دست یابد. ۲ باخت و ۲ مساوی طی ۴ سفر کاتالونیایی ها به تورین ثبت شده است.
 
یوونتوس در شرایطی برای سومین بار طی ۵ فصل اخیر لیگ قهرمانان اروپا به مرحله یک چهارم نهایی رسیده که هیچ تیم ایتالیایی دیگر در این ۵ دوره نتوانسته در جمع ۸ تیم پایانی این تورنمنت حضور یابد.
 
یوونتوس به همراه رئال مادرید تنها تیم های بدون شکست در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا هستند. بیانکونری هر ۴ بازی اخیر در این رقابت ها را با پیروزی به پایان رسانده که طولانی ترین رکورد شکست ناپذیری در فصل جاری لیگ قهرمانان است. همچنین یوونتوس دارای طولانی ترین رکورد بسته نگه داشتن دروازه در این رقابت ها بوده و طی ۳۵۱ دقیقه اخیر، گل نخورده است. آخرین تیمی که دروازه یوونتوس را گشود، یک تیم اسپانیایی دیگر یعنی سویا بود.
 
پیش بازی یووه - بارسا؛ برخورد MSN با دیوار آهنین
 
یوونتوس در بین ۸ تیم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل جاری، کمترین گل خورده را دارد. شاگردان ماسیمیلیانو آلگری طی ۸ بازی در این مسابقات فقط ۲ گل خورده اند که هر دو گل نیز از طریق ضربات شروع مجدد به ثمر رسیده شده اند.
 
یوونتوس طی ۱۷ بازی خانگی اخیر در لیگ قهرمانان اروپا شکست نخورده که طولانی ترین رکورد شکست ناپذیری خانگی این تیم در رقابت های اروپایی محسوب می شود. در این ۱۷ بازی، یوونتوس صاحب ۱۰ برد و ۷ مساوی شده و آخرین شکست خانگی بیانکونری نیز به دیدار مقابل بایرن مونیخ در آوریل ۲۰۱۳ باز می گردد.
 
۸ گل اخیر یوونتوس در لیگ قهرمانان توسط ۸ بازیکن متفاوت به ثمر رسیده شده است.
 
پیش بازی یووه - بارسا؛ برخورد MSN با دیوار آهنین
 
بارسلونا و یوونتوس به ترتیب با ۴ و ۳ ضربه پنالتی، بیشترین تعداد پنالتی را در فصل جاری لیگ قهرمانان به دست آورده اند.
 
بارسلونا برای دهمین فصل پیاپی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به میدان می رود که یک رکورد در تاریخ این باشگاه است.
 
پیش بازی یووه - بارسا؛ برخورد MSN با دیوار آهنین
 
بارسلونا طی ۱۳ بازی اخیر در مراحل حذفی لیگ قهرمانان صاحب ۱۰ برد و ۳ باخت شده است. آبی و اناری ها طی ۴ بازی اخیر بیرون خانه در مراحل حذفی، ۳ باخت، ۹ گل خورده و تنها یک برد را در کارنامه دارند.
 
بارسلونا با ۲۶ گل زده طی ۸ بازی، بهترین خط حمله را در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا به خود اختصاص داده است. ۹ گل این تیم از طریق ضربات شروع مجدد حاصل شده که یک رکورد در فصل جاری این رقابت ها محسوب می شود.
 
پیش بازی یووه - بارسا؛ برخورد MSN با دیوار آهنین
 
بارسلونا طی ۱۰ بازی اخیر بیرون خانه در لیگ قهرمانان اروپا، به ۴ پیروزی دست یافته و طی ۳ بازی اخیر نیز ۲ باخت در کارنامه شاگردان لوئیز انریکه مشاهده می شود.
 
بارسلونا طی ۲۹ بازی اخیر در لیگ قهرمانان به ۲۳ پیروزی دست یافته و طی ۳۰ بازی اخیر نیز حداقل ۲ گل را در ۲۴ بازی به ثمر رسانده است.
 
بارسلونا طی ۱۱ رویارویی با تیم های ایتالیایی در مرحله حذفی لیگ قهرمانان، ۸ بار موفق به حذف آنها در مجموع دو بازی رفت و برگشت شده است.
 
پیش بازی یووه - بارسا؛ برخورد MSN با دیوار آهنین
 
گونسالو هیگوایین طی ۲۲ بازی در مراحل حذفی لیگ قهرمانان اروپا تنها ۲ گل به ثمر رسانده است در حالی که طی ۳۸ بازی در مرحله گروهی همین مسابقات، ۱۳ گل در کارنامه وی مشاهده می شود.
 
لیونل مسی ۱۱ گل را در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسانده که بهترین آمار گلزنی در این رقابت ها از فصل ۱۲-۲۰۱۱ است. وی در آن فصل ۱۴ گل برای بارسلونا زده بود.
 
نیمار دارای رکورد ۸ پاس گل در فصل جاری لیگ قهرمانان بوده که بیش از هر بازیکن دیگری است. همچنین ۳۳ دریبل موفق در کارنامه نیمار مشاهده می شود.
 
پیش بازی یووه - بارسا؛ برخورد MSN با دیوار آهنین
 
وضعیت بازیکن های دو تیم:
 
یوونتوس: ماسیمیلیانو آلگری چند تغییر را در ترکیب اصلی تیمش طی بازی با کیه وو ایجاد کرد اما انتظار می رود که در این بازی شاهد بازگشت لئوناردو بونوچی، جورجو کیِلینی، ماریو مانژوکیچ و میرالم پیانیچ به ترکیب اصلی باشیم. البته مصدومیت مانژوکیچ برطرف شده و وی به تمرینات بازگشته اما این احتمال هست که از ابتدا به میدان نرود. دنی آلوز در اولین رویارویی با تیم سابق خود، اسیر مصدومیت شده و شاید به این بازی نرسد. مارکو پیاتسا نیز به علت مصدومیت، قادر به همراهی یوونتوس نیست. خوان کوادرادو در صورت دریافت کارت زرد در این بازی، محروم شده و مسابقه برگشت را از دست خواهد داد. جیجی بوفون دروازه بان افسانه ای یوونتوس معتقد است که بارسلونا دشوارترین قرعه ممکن برای یوونتوس بود هر چند که به گفته بونوچی، این تیم بارسلونا نسبت به سال ۲۰۱۵ ضعیف تر می باشد. گونسالو هیگوایین به بازیکنان یوونتوس هشدار داده که منتظر تکرار شکست ۴-۰ بارسلونا در پاریس نباشند زیرا آن بازی یک اتفاق استثنایی بود.
 
پیش بازی یووه - بارسا؛ برخورد MSN با دیوار آهنین
 
بارسلونا: سرخیو بوسکتس به علت محرومیت، قادر به همراهی آبی و اناری ها نیست. همچنین نیمار، ایوان راکیتیچ و جرارد پیکه نیز فقط یک کارت زرد تا محرومیت فاصله دارند. پیکه و راکیتیچ در بازی اخیر با مالاگا نیز به علت محرومیت غایب بوده و با استراحت کافی، آماده دیدار با یوونتوس هستند. الکس ویدال و رافینیا به علت مصدومیت، تا پایان فصل غایب بوده و عدم حضور آنها باعث شده تا لوئیز انریکه کمبود بزرگی را در پُست دفاع راست احساس کند. آردا توران نیز با مصدومیت دست به گریبان بوده و شاید این بازی را از دست بدهد. با توجه به غیبت سرخیو بوسکتس، این پرسش مطرح می شود که لوئیز انریکه چگونه جای خالی وی را در قلب خط هافبک تیمش پُر خواهد کرد. گمانه زنی ها حاکی از حضور آندره گومز به جای سرخیو بوسکتس است در حالی که پس از باخت به مالاگا، انتقادهای زیادی از این جوان پرتغالی صورت گرفت ولی لوئیز انریکه به طور تمام قد از آندره گومز حمایت کرد. البته شایعاتی مبنی بر انتقال خاویر ماسکرانو به خط هافبک نیز شنیده می شود.
 
پیش بازی یووه - بارسا؛ برخورد MSN با دیوار آهنین
 
ترکیب احتمالی دو تیم:
 
پیش بازی یووه - بارسا؛ برخورد MSN با دیوار آهنین
 
پیش بینی نتیجه بازی:
 
پیش بازی یووه - بارسا؛ برخورد MSN با دیوار آهنین
کد مطلب : ۱۲۱۹۵۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.