۰

آثار عکاس ایرانی در بین 100 عکاس برتر جهان

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۱۵
به گزارش عصر تعادل، سومین نمایشگاه عکاسان سرشناس جهان «Eyes on Main Street»در آمریکا که مجموعه عکسی از ١٠٠ عکاس برتر جهان را به نمایش گذاشت، یک اثراز مجید سعیدی - عکاس ایرانی - را در این رویداد هنری ۱۰۰ روزه به نمایش گذاشته است.

این نمایشگاه عکس که از ۸ آوریل (۱۹ فروردین) آغاز شده، به مدت ۱۰۰ روز به نمایش ۱۰۰ اثر منتخب از عکاسان ۴۱ کشور جهان پرداخت.

در نمایشگاه عکاسی «Eyes on Main Street» (چشم‌ها در خیابان اصلی) که در فضای باز خیابان اصلی ویلسون در ایالت کارولینای شمالی برگزار می‌شود، ۱۰۰ عکس در ابعاد بزرگ از ۱۰۰ عکاس بر روی دیوارهای این خیابان به مدت ۱۰۰ روز به نمایش گذاشته می‌شوند و این خیابان به بزرگترین نمایشگاه بزرگ عکاسی  در جهان تبدیل کرده است.

این رویداد هنری امسال با موضوع "خیابان اصلی: محل طلاقی فرهنگ‌ها" در حال برگزاری است و آثاری از هنرمندانی دیگری چون «مارک ریبو»، «اولویا آرتور»، «لیندا انگلبرت»، ، «جیمز ناکوی»، «مارتین پار»، «یوجین ریچارد» و «جون آن والترز» نیز در آن حضور دارد.
کد مطلب : ۱۲۳۷۹۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.