۰

امیدوارم ماشین‌سازی و پرسپولیس باانگیزه باشند

تاریخ انتشار
سه شنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۶
به گزارش عصر تعادل، مهاجم جوان تیم فوتبال صبای قم ابراز امیدواری کرد، دو تیم ماشین‌سازی و پرسپولیس در دیدارهای پایانی لیگ برتر باانگیزه کامل برابر سیاه‌جامگان بازی کنند.
 
امید جهانبخش در مورد وضعیت فعلی صبا و رقابت نزدیک این تیم با سیاه‌جامگان برای فرار از سقوط گفت: در حال حاضر شرایط جدول طوری است که از بین صبا، سایپا و سیاه‌جامگان درنهایت یک تیم دیگر سقوط خواهد کرد. من معتقدم که شانس ماندن ما در لیگ برتر بیشتر از سیاه‌جامگان است و باید در دو بازی بعدی بیشترین امتیاز را بگیریم تا به هدف‌مان برسیم.
 
وی ادامه داد: در حال حاضر یک امتیاز بیشتر از سیاه‌جامگان داریم و همین موضوع می‌تواند نقش مهمی در ماندن ما در لیگ برتر داشته باشد. هرچند برخی معتقدند که بازی‌های صبا سخت‌تر است، ولی من معتقدم که در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست و همه چیز بستگی به تلاش تیم‌ها دارد. از طرفی امیدوارم دو تیم پرسپولیس و ماشین‌سازی که قهرمانی و سقوط‌شان قطعی شده است، مقابل سیاه‌جامگان با انگیزه کامل بازی کنند.
 
جهانبخش درباره اینکه برای فصل آینده چه برنامه‌ای دارد، اظهار داشت: قرارداد من با صبا در حال تمام شدن است و خدا را شکر که توانستم فصل خوبی را پشت‌سر بگذارم. هنوز تصمیمی برای فصل آینده نگرفته‌ام و روی دو بازی پایانی تمرکز کردم. با این حال امیدوارم که بهترین تصمیم را در فصل آینده بگیرم.
کد مطلب : ۱۲۴۷۶۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.