۰

تحرکات جدید سلطنت‌ طلبان در آستانه انتخابات

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۴
به گزارش عصر تعادل، با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم، جریانات مختلف ضدانقلاب تحرکات خود برای تأثیرگذاری و دیده شدن در حاشیه این رویداد بزرگ سیاسی در ایران آغاز کردند.

جعل اخبار دروغ در شبکه‌های اجتماعی با رویکرد کاهش مشارکت و زیر سوال بردن سلامت انتخابات از جمله اقدامات این جریان است.

اما در این میان اقدام عناصر وابسته به پهلوی در تلاش برای مطرح شدن نام رضا ربع پهلوی و درج خبر مرگ او در برخی کانال‌های تلگرامی است که با هدف توجه افکار عمومی به این جریان صورت گرفت و البته به سرعت تکذیب شد.

این رفتار نشان می‌دهد که اهمیت توجه و زنده‌ماندن نام رژیم ستمشاهی برای سرکردگان این گروه به قدری زیاد است که حتی حاضر به درج خبر مرگ رضا پهلوی شدند! حتی گروهک‌های تروریستی مانند منافقین و .. برای زنده نگه داشتن و ایجاد محبوبیت دست به چنین عملی نزدند.

گفتنی است با روی کار آمدن دولت ترامپ و جمهوری‌خواهان در آمریکا و با توجه به سیاست‌های تهاجمی‌تر این طیف در آمریکا نسبت به ایران، رضا ربع پهلوی و جریان سلطنت‌طلب خارج نشین، علی‌رغم عدم برخورداری از پایگاه اجتماعی در ایران، امید به نقش آفرینی در مخاصمات سیاسی آمریکا علیه ایران دارند.
کد مطلب : ۱۲۴۹۳۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.