۰

طاها شریعتی به لیگ یونان می رود

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۴
به گزارش عصر تعادل،طاها شریعتی بازیکن آینده دار فوتبال ایران و مدافع سرسخت تیم ملی نوجوانان و جوانان استقلال تهران که خبرهای از پیوستن او به بزرگسالان استقلال در طول فصل گذشته شنیده میشد، تصمیم جدید اتخاذ کرده و تصمیم به ترانسفر شدن دارد.

یکی از ایجنت های فوتبال اروپا با به اشتراک گذاشتن دعوتنامه یک تیم یونانی برای طاها و دو بازیکن دیگر در صفحه اینستاگرامش، به خبر های شنیده شده در این باره مهر تایید زد. بیش از این تیم هایی از لیگ روسیه، اتریش و سوئد هم خواهان جذب طاها شریعتی بودند.

این بازیکن آینده دار که اهل خامنه از حوالی تبریز است، از دوره نونهالان عضو ثابت تیم ملی بوده و یکی از نقاط قوت عباس چمنیان در مسابقات جهانی پیش رو در هند است. در طول فصل جاری علیرضا منصوریان بار ها او را به تمرین بزرگسالان دعوت کرده است و با جدیت خواهان اضافه کردن او به تیم بزرگسالان استقلال در فصل آینده است. باید صبر کرد و دید که این پسر موطلایی چه تصمیمی میگیرد. به اروپا می رود و یا پیراهن آبیِ استقلال را ترجیح میدهد.
کد مطلب : ۱۲۵۱۲۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.