۰

مجتبی جباری: منتظر انتخاب سرمربی جدید استقلال هستم

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۳
به‌ گزارش عصر تعادل ‌و ‌به نقل از الوطن، مجتبی جباری چهار فصل در الاهلی قطر بازی کرد. فصل پایانی این بازیکن ایرانی در الاهلی خوب نبود و آسیب‌دیدگی‌های زیاد او باعث شد تا بازی‌های  زیادی را از دست دهد و در نهایت هم سران الاهلی قرارداد او را تمدید نکنند.
او درباره حضور خود در الاهلی  گفت‌: روزهای بسیار خوبی را در الاهلی سپری کردم. البته روزهای سختی هم در این تیم داشتم و فصل قبل نتوانستم روزهای خوشی را پشت سر بگذارم و این به خاطر آسیب دیدگی‌های زیادی بود که با آن روبه‌رو شدم. امیدوار بودم که قراردادم را با الاهلی تمدید کنم اما این اتفاق نیفتاد. در قطر بسیار راحت بودم و اصلا احساس غربت نداشتم. به‌ هر حال چهار سال در الاهلی بازی کردم و خاطرات خوبی از این تیم در ذهن دارم.
جباری درباره مقصد بعدی خود اظهار نظر جالبی داشت. او در پایان سخنان خود گفت‌: من پیشنهادهای زیادی دارم که مهم‌ترین آنها پیشنهاد استقلال است. با این حال هنوز تصمیم نهایی خود را نگرفته‌ام و منتظر انتخاب سرمربی جدید استقلال هستم. هنوز زود است که باشگاه جدید خود را انتخاب کنم چرا که لیگ به تازگی به پایان رسیده است اما باید بگویم که تیم فوتبال استقلال متحمل‌ترین گزینه است.

 
کد مطلب : ۱۲۹۳۳۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.