۰

در جستجوی جانشین طارمی؛ بشار یا گادوین؟‌

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۰
به گزارش عصرتعادل، از همان شبی که صعود پرسپولیس به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا قطعی شد، برانکو ایوانکوویچ ترکیب ثابت تیم‌اش برای مسابقه رفت با الهلال را شناخته بود. پرفسور تصمیم داشت از ربیع‌خواه به جای کمال محروم در پست هافبک دفاعی استفاده کند و در سایر نقاط زمین، به همان ترکیب آشنای این هفته‌ها بازی بدهد. سرمربی کروات پرسپولیس انتظار هیچ تغییر غیرمترقبه‌ای در ترکیب را نداشت اما حکم فیفا از راه رسید تا بخش مهمی از نقشه‌های او را با تغییر مواجه کند.

ایوانکوویچ، چیزی بیشتر از یک بازیکن را از دست داد. او از فرصت بازی دادن به بهترین مهره و مرگبارترین سلاح تیمش محروم شد تا در روزهای باقی‌مانده تا بازی بزرگ با الهلال، همه تمرکز ذهنی‌اش را معطوف به انتخاب جانشین طارمی در ترکیب کند. گادوین منشا، دم‌دست‌ترین گزینه برای پر کردن جای خالی مهدی طارمی به شمار می‌رود. مهاجمی که از همان ابتدا با نیت فیکس بازی کردن در تیم خریداری شد اما نتوانست زوج ایده‌آلی را با طارمی شکل بدهد و به همین خاطر روی نیمکت قرار گرفت. منشا یک فوروارد مستعد، سریع و گلزن است اما اگر از ابتدا به میدان برود، دیگر برانکو تعویضی در خط حمله برای شوک دادن به تیمش در نیمه دوم در اختیار نخواهد داشت. نقشه وارد کردن منشا در نیمه دوم، در هر دو مسابقه رفت و برگشت با الاهلی در مرحله قبل نتیجه‌بخش بود. اگر پرفسور به اجرای این نقشه اصرار داشته باشد، احتمالا از زوج وحید امیری و علی علیپور در خط حمله بازی با الهلال بهره خواهد برد. با این روند، محسن مسلمان به جناح چپ خط هافبک منتقل خواهد شد تا بشار رسان از ابتدا در پست هافبک هجومی به میدان برود. جانشین مهدی طارمی برای مسابقه با الهلال، یک بازیکن خارجی خواهد بود. یک نفر از میان هافبک عراقی و مهاجم اهل نیجریه. به احتمال زیاد برانکو تا امروز، به پاسخ نهایی‌اش در مورد این سوال رسیده است.  
کد مطلب : ۱۳۰۸۴۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.