۰

بازداشت عوامل آتش‌ زدن یک مسجد در تهران

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۵
به گزارش عصر تعادل، رییس پلیس تهران بزرگ گفت: افرادی که اقدام به آتش زدن در مسجد جوادالائمه(ع) در منطقه شرق تهران کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.
 
سردار حسین رحیمی روز چهارشنبه در حاشیه طرح برخورد با قاچاقچیان موادمخدر و معتادان متجاهر منطقه 12 در جمع خبرنگاران افزود: برخورد پلیس با هتک حرمت باورها و اعتقادات مردم، بسیار قاطع و جدی است.
 
 
وی با تکذیب شایعات مطرح شده مبنی بر اینکه افرادی که در این مسجد را آتش زده اند با گروه های شیطان پرستی مرتبط هستند اظهار کرد: افراد دستگیر شده تحت اغوا و آموزش برخی شبکه ها و کانال های ماهواره ای، این عمل زشت را مرتکب شده اند.
 
* جمع آوری 820 معتادمتجاهر در منطقه 12
 
 
سردار رحیمی همچنین از جمع آوری 820 معتاد متجاهر طی 24 ساعت گذشته در سطح منطقه 12 تهران خبر داد.
 
 
وی اظهار کرد: درهمین ارتباط 255 عرضه کننده مواد مخدر نیز در محدوده مناطق شوش، مولوی و هرندی شهر تهران دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.
 
 
وی با اشاره به انهدام 3 باند بزرگ عرضه موادمخدر در سطح شهر تهران گفت: در این رابطه 8 نفر به عنوان عوامل اصلی قاچاقچ و توزیع دستگیر و 870 کیلوگرم انواع موادمخدر به ویژه هروئین از این افراد کشف و ضبط شده است.
 
 
رییس پلیس تهران بزرگ با بیان پاکسازی شهر از وجود معتادان متجاهر و برخورد قاطع با توزیع کنندگان مواد مخدر از مطالبات اصلی شهروندان تهرانی است تصریح کرد: طرح برخورد با قاچاق و عرضه مواد افیونی به صورت مستمر و با جدیت در مناطق مختلف شهر تهران اجرا می شود.
 
 
به گفته سردار رحیمی، معتادان متجاهر جمع آوری شده دراین طرح، پس از غربالگری به کمپ های ویژه نگهداری و درمان منتقل می شوند.
کد مطلب : ۱۳۲۹۸۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.