۰

انتقاد تند اورژانس به تصادفات جاده ای

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۸
به گزارش عصر تعادل، پیرحسین کولیوند امروز در پانزدهمین نشست ستاد مرکزی اربعین حسینی با انتقاد شدید از تصادفات جاده‌ای در روزهای اخیر در مرزهای منتهی به مهران، چزابه و شلمچه اظهار کرد: متاسفانه تصادفات ناخوشایندی در مسیرهای منتهی به مرزها و حتی در کشور عراق برای برخی زائران ما پیش آمده که باید به این موضوعات توجه ویژه‌ای شود.

رئیس اورژانس کشور تاکید کرد:‌ بهتر است راهداری و پلیس در زمان برگشت زائران در کنار هر اتوبوس یک نفر را برای نظارت داشته باشد تا شاهد واژگونی و خطرات آن نباشیم.

کولیوند با بیان اینکه برخی زیرساختهای جاده‌ای نیز دارای مشکل است، گفت: به عنوان نمونه در سوسنگرد برخی افراد دچار حادثه شدند که یکی از دلایل آن شانه خاکی جاده و زیرساختهای آن بوده که باید علائم لازم در این زمینه تدارک دیده شود ضمن اینکه عامل انسانی نیز در تصادفات دخیل است و باید کنترل بیشتری انجام شود.

وی به زائران اربعین حسینی توصیه کرد موارد بهداشتی را جدی بگیرند و موضوع پیشگیری قبل از بیماری را به طور جد لحاظ کنند.

رئیس اورژانس کشور با بیان اینکه برخی زائران حادثه دیده در روزهای اخیر بیمه نبوده‌اند، گفت: امسال هزینه هنگفتی روی دوش ما افتاده است چرا که این زائران قبل از سفر خود را بیمه نکرده‌اند؛ باید مسئولان ذیربط در این حوزه به طور جد وارد شوند و موضوع بیمه زائرین اربعین حسینی را تاکید کنند.

کولیوند درباره کنترل بیماری‌های سندرمی در مبادی ورودی به کشور نیز اظهار کرد: کنترل بیماری‌های سندرمی را از مرزهای شرقی آغاز کرده‌ایم و این هم در مبادی ورودی کشور نیز ادامه دارد اما به زائران توصیه می‌کنیم که به طور جد مسئله بهداشتی و پیشگیری را انجام دهند.

وی با بیان اینکه باید در مسیرهای منتهی به مرزها و سایر جاده‌ها تصادفات کاهش یابد، گفت: یک راننده اتوبوس باید بداند که با جان افراد سروکار دارد و متاسفانه در تصادفات افراد زیادی فوت می‌کنند یا اینکه دچار جراحات جبران‌ناپذیر می‌شوند.
کد مطلب : ۱۳۵۶۳۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.