۰

طرح مهم مجلس برای واکاوی استقلال و پرسپولیس/خدا کند این‌بار از لای گزها دلار 7 هزار تومانی سبز نشود!

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۴
 به تازگی نایب رییس فراکسیون ورزش مجلس خبر از آغاز تحقیق و تفحص درباره مدارک و اسناد خاصی داده که در باشگاه های استقلال و پرسپولیس پیدا شده. او همچنین وعده برخورد با مدیران خاطی را داده. اتفاقی که سوژه یادداشت جدید حسین قدوسی،سردبیر سابق روزنامه پیروزی شده.
قدوسی در این خصوص می نویسد:« چه اتفاق خوبی. می‌توان آن را به فال نیک هم گرفت اما به شرط آنکه تخلفات کلان بررسی شود نه تخلفات جزیی و پیش پا افتاده و البته نه فقط سرخابی‌ها، بلکه ایضا باشگاه‌های متمول صنعتی که به برخی بازیکنان میلگرد می‌دادند و همچنین برای داوران سکه لای گز می‌گذاشتند و همچنان به اسم باشگاه به ظاهر و با کاغذ بازی خصوصی اما در باطن دولتی از بودجه بیت المال ارتزاق می‌کنند اما این سرخابی‌هایی که همیشه دیوارشان کوتاه است و گردن‌شان باریک‌تر از مو ۷ سال است که ریالی از بودجه دولتی بهره نبرده‌اند که هیچ بلکه برخی شرکت‌های شبه دولتی مشارکت‌های هواداری را به یغما برده‌اند و برخی مدیرانش هم لام تا کام سخن نگفته‌اند که هیچ بلکه با این سرازیر شدن کمک‌های هواداری به حساب این شبه دولتی‌ها نقش هم داشته‌اند.

امید آنکه مجلس‌نشین‌هایی که ۷ سال است مصوب کرده اند بودجه دولتی برای تیم‌های صنعتی اصفهانی، اهوازی، کرجی، کرمانی و حتی تهرانی حلال است و برای سرخابی‌ها حرام این بار نیز تحقیق و تفحص‌شان همچون ماجرای بررسی فساد در فوتبال نباشد و این پرونده‌هایی که زیر و رو می‌شود بعد از این قیل و قال نمایندگان در رسانه ها در انبار مجلس خاک نخورد و البته از ما بهتران صنعتی و بعضا سنتی، هم تحقیق شوند و هم تفحص و یک بگیر و ببندی هم آنجا ببینیم تا شاید این بار از لای گزها به جای سکه، دلاری بیرون بیاید ۷ هزار تومانی.

امید آنکه اساتید این بار در صحن علنی، سند خصوصی‌سازی سرخابی‌ها را به مردم نشان دهند نه اینکه برجام و فرجام تیم های مردمی سرخابی ها را آتش بزنند.منتظریم ما، هیچ جا نمیریم همین جا هستیم. (ح_ق) 
کد مطلب : ۱۳۸۴۹۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.