۰

واکنش هیلی و نتانیاهو به قطعنامه حقوق بشر سازمان ملل درباره جنایت صهیونیست‌ها

تاریخ انتشار
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۶:۴۹
نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل متحد نسبت به تصویب کمیته تحقیق درباره جنایات صهیونیست ها علیه فلسطینیان اعتراض کرد و آن را برای حقوق بشر شرم آور دانست.
نیکی هیلی در بیانیه مطبوعاتی خود آورده است: در زمانی که ونزوئلا به سمت دیکتاتوری حرکت می کند، ایران هزاران تن از مخالفان را زندانی می کند و پاکسازی قومی در میانمار صورت می گیرد، آنچه که شورای حقوق بشر سازمان ملل نامیده می شود، برای حق قانونی دفاع از مرزهای دموکرات ترین کشور در برابر حملات تروریستی کمیته تحقیق تشکیل می دهد.
وی افزوده است: امروز روز شرم آور دیگری برای حقوق بشر است.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز این تصمیم را متظاهر و جانبدار توصیف کرد.

نتانیاهو در پیامی که در حساب رسمی توئیتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی منتشر کرد، این تصمیم را قطعنامه ای از سوی اکثریت ضداسرائیل خواند که نتیجه رای گیری برای آن از پیش مشخص بوده است.


شورای حقوق بشر روز جمعه به قطعنامه ای رای داد که به موجب آن کمیته ای برای بررسی جنایت روزهای گذشته صهیونیست ها در کشتار فلسطینی ها تشکیل می شود.
در این رای گیری، 29 نفر رای مثبت، 14 نفر رای ممتنع و تنها آمریکا و استرالیا رای مخالف دادند.
ماموریت این کمیسیون بررسی ارتکاب جنایات جنگی به وسیله رژیم صهیونیستی در برخورد با تظاهرات فلسطینیان در مرز غزه و سرزمین های اشغالی است.
کد مطلب : ۱۳۸۷۰۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.