۰

واکنش جهانگیری به تهدیدهای تحریمی ترامپ: برای هر شرایطی آماده‎ایم

تاریخ انتشار
جمعه ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۲
اسحاق جهانگیری در حاشیه راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه روز قدس امسال از حساسیت بیشتری برخوردار است، اظهار کرد: امام راحل این روز را برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین که 70 سال کشورشان توسط رژیم اشغالگر قدس، اشغال شده و در زیر شدیدترین شکنجه‌ها و رفتارهای ضد انسانی هستند، نامگذاری کردند.
وی با بیان اینکه خوشبختانه مردم فلسطین موفق شده‌اند فریاد مظلومیت خود را در سراسر جهان به صدا در بیاورند ادامه داد: امسال رئیس‌جمهور آمریکا اقدام عجیبی انجام داد و سفارت این کشور را به قدس منتقل کرد که فکر می‌کنم این کار موجب شد احساسات مسلمانان جریحه دار شود و آنها با حساسیت بیشتری در این مراسم شرکت کنند. مردم ایران که همواره طرفدار مظلوم بودند در این مسیر پیشگام هستند و همین حضور مردم در روز قدس بیانگر این مساله است.
معاون اول رئیس‌جمهور همچنین درباره اقدام ایران برای مقابله با تحریم‌های آمریکا تصریح کرد: دولتمردان آمریکا وارد یک اشتباه تاریخی شده‌اند و برخلاف روال همیشه که پایبند مقررات بین‌المللی بوده‌اند، توافق بین‌المللی را به صورت یک طرفه نقض کرده و تحریم‌های ظالمانه‌ای علیه ملت ایران وضع کردند، اما باید بدانند مردم ایران 40 سال تجربه تحریم‌های‌ آمریکا را دارند و برای هر شرایطی خود را آماده کردند.
اردکانیان: مردم زنده بودن انقلاب را به دنیا مخابره کردند
رضا اردکانیان وزیر نیرو در حاشیه راهپیمایی روز قدس درجمع خبرنگاران اظهار کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند: در روز قدس امسال مردم همانند سال‌های گذشته به وظیفه خود عمل کردند و زنده بودن انقلاب را به دنیا مخابره کردند.
وی ادامه داد: حضور مردم در راهپیمایی امسال معنا و مفهوم متفاوتی نسبت به سال‌های گذشته خواهد داشت و امیدواریم هر چه زودتر قبله اول مسلمین آزاد شود و مردم مظلوم فلسطین به سرزمین مادری خودشان بازگردند.
صالحی: راهپیمایی روز قدس نماد مبارزه با ظلم و ستم و حمایت از مظلوم است
عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه راهپیمایی روز قدس گفت: متاسفانه مردم فلسطین امروز مورد ظلم و ستم قرار می‌گیرند و راهپیمایی روز قدس نماد مبارزه با ظلم و ستم و حمایت از مظلوم است.
کد مطلب : ۱۳۹۴۶۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.