۱

حامله شدن دختر 13 ساله توسط مجری کهنه کار تلویزیون/ عکس

تاریخ انتشار
دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۲۳
همه کم و بیش با سوء استفاده های جنسی جیمی سویل مجری کهنه کار تلویزیون اشنایی دارید او برای مدتی در شبکه تلویزیون بی بی سی کار می نمود و با برنامه کودک Jim'll Fix It  نگاه بسیاری را به سمت خود کشانده بود.

 

نزدیکی او به دختران خردسال اغازگر خیانتهای او به بسیاری از دختران نوجوان و زنان بالغ شد. در اخرین گزارشی که از سوی خبرگزاری میرور انتشار یافته است به یکی دیگر از تجاوزهای جنسی جیمی سویل اشاره شده که از ان به عنوان خبر ویژه در دنیا یاد شده است.

 

خانم 46 ساله به نام جورجینا مارتین ادعا می نماید در سن 13 سالگی در ایستگاه قطار مورد تجاوز جیمی سویل واقع شده و چند ماه بعد از او حامله شده است.جیمی سویل که از او بعنوان هیولای سوء استفاده جنسی یاد می شود در سال 1982 خانم را مورد تجاوز قرار داده است. او در طول سه سال 20 بار روابط بی شرمانه با خانم داشته است. خانم جورجینا می گوید هر چند نامزد دیگر داشته است اما دختر 29 ساله او شباهت زیادی به جیمی سویل دارد.

 

 

خانم جورجینا می گوید برای چند دهه است که این خبر را در دل خود نگه داشته ام اما اکنون با قدرت و شجاعت به اتفاق دخترم تصمیم گرفته ایم تست DNA انجام دهیم تا مشخص شود دخترم فرزند جیمی است یا خیر.

هر چند صورت و موهای دختر شباهت زیاد به جیمی سویل دارد اما دختر 29 ساله از خدا می خواهد تست منفی باشد تا فرزند چنین پدری نباشد

 

 

خانم 29 ساله در بخشی از سخنان خود به ساندی میرور می گوید: دوست دارم واقعیت کشف شود و حقیقت را بدانم اما از خدا می خواهم که مرا فرزند چنین پدری قرار ندهد.این بدترین کابوس من خواهد بود وقتی بفهمم قرار است فرزند چنین پدری باشم. من دختر کوچک و کم سن و سالی بودم که در تلویزیون برنامه کودک Jim'll Fix It را تماشا می نمودم که سویل انرا مجری گری می نمود.

 

جسد جیمی سویل در 29 اکتبر سال 2011 دو روز قبل از جشن 85 سالگی اش در خانه اش پیدا شد. از انزمان تا کنون خبرهای مختلف توسط برخی خبرگزاریها همچون ایندپندنت و سان در خصوص سوء استفاده های جنسی او منتشر شد. گویی هنوز قرار نیست به این زودی اقدامات شرم اور او پایان پذیرد.

مرجع : جام نیوز
کد مطلب : ۲۸۸۸۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.