۲

قزوین- رشت ریل‌گذاری می‌شود

تاریخ انتشار
جمعه ۲۱ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۱۱
شعبان‌علی خاوری اظهار کرد: بخش زیرسازی پروژه راه‌آهن قزوین- رشت ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی به ۴۰ کیلومتر ریل‌گذاری راه‌آهن قزوین- رشت از مسیر قزوین اشاره کرد و افزود: به زودی ریل‌گذاری راه‌آهن قزوین- رشت از طرف امامزاده هاشم(ع) در گیلان آغاز می‌شود.
خاوری با بیان اینکه صد درصد اعتبارات پروژه راه‌آهن قزوین- رشت سال گذشته اختصاص داده شده است، تصریح کرد: امسال ۲۵۵ میلیارد تومان در لایحه بودجه برای پروژه مذکور پیش‌بینی شده است.
وی خواستار اختصاص اعتبارات بیشتر به پروژه راه‌آهن قزوین- رشت در سفر رئیس‌جمهور به استان شد و بیان کرد: اگر اعتبارات پروژه مذکور افزایش پیدا کند این قابلیت وجود دارد پروژه راه‌آهن قزوین- رشت تا پایان سال مالی ۹۴ به اتمام برسد.
خاوری از اجرای پروژه راه‌آهن رشت- انزلی در سه فاز خبر داد و گفت: سال گذشته مناقصه فاز نخست پروژه مذکور از مسیر رشت و فاز سوم از مسیر انزلی انجام شده و پیمانکار پروژه مشخص شده و به زودی تجهیز کارگاه برای اجرای پروژه آغاز می‌شود.
وی با اشاره به پروژه راه‌آهن رشت- آستارا، خاطرنشان کرد: وضعیت پروژه مذکور مقداری متفاوت است زیرا اجرای پروژه مبلغ یک هزار میلیارد تومان برآورد شده و از جمله پروژه‌هایی است که در سفر رئیس‌جمهور به گیلان مطرح می‌شود.
خاوری پروژه راه‌آهن رشت- آستارا را از پروژه‌های مهم استان خواند و یادآور شد: تأمین اعتبار پروژه مذکور به صورت فاینانس یا سرمایه‌گذاری مشترک تصمیم‌گیری می‌شود.
کد مطلب : ۳۵۲۰۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.