۰

نظر لاوروف درباره رئیس جمهور بعدی آمریکا

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۷
وزیر خارجه روسیه در سخنانی تاکید کرد که مسکو رقابت های انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا را دنبال می کند، هر چند فرق زیادی نخواهد داشت که یک دموکرات یا یک جمهوریخواه رئیس جمهور بعدی آمریکا شود.

به گزارش اسپاتنیک، سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه در سخنانی تصریح کرد: البته ما کمپین های انتخاباتی در آمریکا را پیگیری و دنبال می کنیم. یک عقیده‌ای وجود دارد که کشور ما با یک رئیس جمهور جمهوریخواه در آمریکا نسبت به یک رئیس جمهور دموکرات راحت تر است ولی می توانم به شما بگویم که فرق چندانی وجود ندارد.

لاوروف در ادامه گفت: مسکو پیش از این هم سیگنال هایی از واشنگتن دریافت کرده بود تا کانال های ارتباطی بین دو کشور از سر گرفته شود.

اظهارات وزیر خارجه روسیه در شرایطی است که هیلاری کلینتون وزیر خارجه سابق آمریکا در نظرسنجی های انجام شده، همچنان نامزد پیشتاز در بین دموکراتها به شمار می رود و دونالد ترامپ نیز با ۳۲ درصد حمایت مردمی، در بین نامزدهای جمهوریخواه پیشتاز است.

جب بوش دیگر نامزد جمهوریخواه با ۱۱ درصد حمایت مردمی در جایگاه دوم قرار گرفته است. انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نوامبر ۲۰۱۶ میلادی برگزار خواهد شد.
مرجع : تسنیم
کد مطلب : ۵۵۵۸۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.