۰

انتشار عکس دختر پس از رد پیشنهاد شوم!

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۵۹
او در اظهارات خود عنوان داشت: در یکی از شبکه‌های اجتماعی مجازی با شخصی غریبه که پیام دوستی برایم می‌فرستاد آشنا شدم و پس از اینکه مدتی به صورت مجازی با هم در ارتباط بودیم به او اعتماد کردم و عکس‌های خصوصی‌ام را برایش ارسال کردم. چند روز بعد از این ماجرا با پیام عجیبی از وی روبه‌رو شدم. او به من پیشنهاد شومی داد و گفت اگر به خواسته‌اش پاسخ منفی بدهم عکس هایم را در فضای مجازی منتشر خواهد کرد تا اینکه وقتی به او جواب منفی دادم کارش را عملی کرد و عکس‌هایم را در فضای مجازی منتشر کرد.

سرهنگ «سید مصطفی مرتضوی» رئیس پلیس فتای استان اصفهان گفت: در پی شکایت این زن جوان بلافاصله پرونده‌ای تنظیم و کارشناسان پلیس با بررسی‌های انجام شده در فضای مجازی و انجام اقدامات تخصصی لازم موفق شدند شخص شیاد را دستگیر کنند.

رئیس پلیس فتای اصفهان به شهروندان توصیه کرد: ارتباط با افراد غریبه در فضای مجازی و اعتماد به آنها می‌تواند عواقب جبران ناپذیری را برای کاربران داشته باشد لذا توصیه می‌شود همان رفتاری که در فضای حقیقی انجام می‌دهید و همان محدودیت‌هایی که برای خود در نظر دارید در فضای مجازی نیز انجام دهید.
مرجع : روزنامه ایران
کد مطلب : ۵۵۷۲۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.