۱

آیت الله نوری همدانی: باید نسبت به امنیت مرزها توجه جدی داشته باشیم

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۵۷
وی شامگاه سه شنبه در دیدار فرمانده نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: دشمنان و اشرار همواره در تلاش هستند تا با ناامن کردن مرزهای کشور و قاچاق کالا و مواد مخدر، نسل جوان را با آسیب هایی مواجه کنند.
وی ادامه داد: حفظ و حراست از مرزهای کشور خدمت و وظیفه بسیار بزرگ و سنگینی است.
آیت الله نوری همدانی بیان کرد: ایجاد امنیت و آرامش در جامعه از اقدامات مثبت و موثر نیروی انتظامی است و باید هر چه بیشتر وبهتر در این جهت تلاش کند.
این مرجع تقلید همچنین مساله راهنمایی و رانندگی را نیز بسیار مهم دانست و گفت: حفظ جان مردم و آسایش در جامعه امر بسیار مهمی است که نیروی انتظامی در این حوزه توفیقاتی خوبی داشته است.
آیت الله نوری همدانی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اظهار تاسف عمیق از فاجعه منا به خانواده های داغدار حجاج از دست رفته تسلیت گفت و اضافه کرد: این حادثه فاجعه اسفناکی است که نباید به زودی فراموش شده و از کنار آن به راحتی بگذریم.
وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی باعث عزت مسلمین شده است، خاطرنشان کرد: سخنان رهبر معظم انقلاب در باره حادثه منا، حکومت آل سعود را به لرزه انداخت و باعث شد آنها از موضع خود کوتاه بیایند و همین امر موجب سرعت در بازگشت اجساد مطهر به کشور شود.
دراین دیدار سردار حسین اشتری گزارشی از فعالیت های نیروی انتظامی را ارائه کرد.
مرجع : ایرنا
کد مطلب : ۶۰۴۹۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.