۰

سردار سمایی شهید شد

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۵۹
به گزارش عصر تعادل، سردار غلامرضا سمایی از یادگاران دفاع مقدس که برای عملیات مستشاری و دفاع از حرم عقیله بنی هاشم عازم سوریه شده بود روز گذشته به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

غلامرضا سمائی فیض ­آبادی، متولد سال 1338 در تربت حیدریه بود. وی با آغاز حرکت حضرت امام خمینی(ره) برای سرنگونی رژیم طاغوت جزو انقلابیون تربت حیدریه بود و با حضور در راهپیمایی­ ها و پخش اعلامیه در این حرکت مردمی، دِین خود را ادا کرد.

با آغاز جنگ تحمیلی با عضویت بسیجی به جبهه ­های حق علیه باطل اعزام شد و در ادامه به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آمد.

شهید سمایی مسئولیت­ هایی همچون مسئول بسیج شهرستان تربت حیدریه، مسئول اطلاعات سپاه شادگان اهواز، مسئول اطلاعات و فرمانده آتشبار گردان توپخانه، مسئول اطلاعات گروه توپخانه و موشکی 61 محرم، مسئول عملیات گروه توپخانه 61 محرم، مسئول گروه توپخانه لشکر 5 نصر، معاون هماهنگ کننده قرارگاه ثامن ­الائمه(ع)، مسئول عملیات قرارگاه ثامن ­الائمه(ع) سپاه در شرق کشور را در کارنامه خود دارد.
کد مطلب : ۹۰۷۸۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.