۰

ترامپ: دولت اوباما داعش را ایجاد کرد

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۱۳
به گزارش عصر تعادل، ترامپ در این نشست خبری گفت: در چند هفته آینده خبرهای مهم و بزرگی برای اقتصاد خواهید شنید.

وی افزود: بزرگترین کارآفرینی خواهم بود که خداوند خلق کرده است.

وی در خصوص حمله هکری گفت: در خصوص هک، فکر می‌کنم که کار روسیه بوده است، اما فکر می‌کنم که کشورهای دیگر هم ما را هک کردند.

ترامپ ادامه داد: من تجارتی در روسیه ندارم، در روسیه وام هم ندارم.

رئیس جمهور منتخب آمریکا گفت: اگر نگاه کنید، می‌بینید که دولت فعلی آمریکا با خروج بدموقع خود داعش را ایجاد کرد، خلأ ایجاد شد و داعش به‌وجود آمد.

وی گفت: روسیه می‌تواند به ما کمک کند تا با داعش مبارزه کنیم.

ترامپ درباره طرح خدمات درمانی اوباما گفت: برنامه بیمه درمانی اوباما یک فاجعه کامل است.

وی با بیان اینکه احترام زیادی برای مردم و دولت مکزیک قائل و به آنها علاقمند است، گفت: مذاکرات با مکزیک بلافاصله آغاز می‌شود. مکزیک باید به ما هزینه احداث دیوار را بدهد.

وی که لحظاتی را با خبرنگار "سی‌ان‌ان" بر سر سؤال پرسیدن کشمکش داشت، خطاب به خبرنگار این رسانه خبری گفت: شما یک سازمان خبری جعلی هستی. من به شما فرصت پرسیدن سؤال نمی‌دهم.

وی در خصوص حمله هکری روسیه و پیامش برای پوتین در این زمینه گفت: نباید این کار را می‌کرد  و این کار را نخواهد کرد. روسیه در زمانی که من رئیس جمهور هستم به کشور ما احترام بیشتری خواهد گزارد و شما این را خواهید دید. روسیه، چین، ژاپن و مکزیک و همه کشورها برای ما خیلی بیشتر از دوران دولت قبلی آمریکا احترام قائل خواهند شد.

ترامپ تلویحاً دوران ریاست جمهوری خود را با این جمله 8ساله تلقی کرد: پسر من طی 8 سال آینده مدیریت خوبی را در شرکتهای من خواهد داشت و اگر خوب نباشد به او خواهم گفت که "تو اخراجی!".

رئیس جمهور منتخب آمریکا در اثنای نشست خبری خود گفت که در دوران ریاست جمهوری‌اش مدیریت شرکتهایش را به فرزندش واگذار خواهد کرد.
کد مطلب : ۱۰۶۳۱۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.