۰

گوتسه: قبول دارم انتظارات را برآورده نکردم

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۲
به گزارش عصر تعادل، بوروسیا دورتموند در فصل نقل و انتقالات ماریو گوتسه را از بایرن مونیخ به این تیم بازگرداند ولی این بازیکن نتوانست در بازگشت مجدد به تیم زردپوش آلمان عملکرد خوبی داشته باشد و مورد انتقاد کارشناسان قرار گرفته است.

گوتسه درباره شرایط خود در این تیم گفت: قبول دارم نتوانستم در دورتموند آن طور که خودم انتظار داشتم عمل کنم. شرایط چندان خوبی در بازگشت به دورتموند نداشتم. اینجا انتظارات از من خیلی زیاد است ولی متاسفانه شرایط خوبی نداشتم. من امسال در 15 دیدار تنها 2 گل به ثمر رساندم و قول می‌دهم در ادامه بهتر شوم و عملکرد خوبی داشته باشم. هنوز بازیهای زیادی در لیگ و لیگ قهرمانان اروپا داریم که خیلی زود است بخواهیم درباره عملکرد فردی و تیمی‌مان در این فصل نظر بگوییم. ما تیم خیلی خوبی داریم که بازیکنان زیاد و خوبی در ترکیب خود دارد ولی متاسفانه تنها نقطه منفی ما این است که ثبات نداریم و همین باعث شده است نتوانیم آنطور که برنامه داشتیم عمل کنیم.

ماریو گوتسه درباره حضور در لیگ قهرمانان اروپا گفت‌: زمانی که در دوره نخست حضورم در دورتموند بودم، صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کردم ولی نتوانستم به دلیل مصدومیت در آن بازی به میدان بروم و متاسفانه تیمم نیز شکست خورد. اکنون امیدوار هستم امسال به همراه دورتموند به لیگ قهرمانان اروپا برسم. هیچ آرزویی مهم‌تر از این در سال جاری ندارم و می‌خواهم همراه با دورتموند هر طور که شده فینال لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کنم. معتقد هستم آنقدر بازیکن خوب و با کیفیتی در تیم داریم که بتوانیم برای کسب قهرمانی در این رقابت‌ها تلاش کنیم.

زننده گل قهرمانی آلمان در جام جهانی 2014،  در مدت 3 فصل حضور در بایرن و بازی کردن تحت هدایت گواردیولا نتوانست بازی‌های درخشانش در دورتموند را تکرار کند. او در بیشتر این دوره نیمکت نشین بود و پس از اینکه دورتموند علاقه خود به بازگرداندن او را نشان داد،‌ ستاره آلمانی نیز با آغوشی باز به استقبال تیم سابقش رفت.
کد مطلب : ۱۰۷۶۲۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.